برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نحوه ثبت نام در برنامه Tata VPN + لینک دانلود مستقیم

اتصال به سریع ترین سرور های Tata VPN

برای دسترسی بهتر به یک سایت خارجی کاربران نیاز است از یک فیلتر شکن قوی استفاده کنند. چون بسیاری از سایت ها به دلیل تحریم های دیجیتالی خود به کاربران اجازه دسترسی نخواهند داد. از این رو فیلتر شکن قدرتمند Tata VPN براحتی کاربران را از این فیلترینگ های ایجاد شده برای آن ها نجات خواهد داد. این وی پی ان طبق گفته سازنده آن دارای ویژگی های بسیار قدرتمندی درون خود می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن به عنوان یک ابازر دیجیتالی قوی استفاده کنند. که می تواند براحتی هر برنامه ای را برای آن ها رفع تحریم کند.

یکی از برنامه هایی که این فیلتر شکن به خوبی و با سرعت بالایی از دایره فیلترینگ خارج کند اینستاگرام است. کاربرانی که از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند طبیعتا متوجه فیلتر بودن آن شده اند. و بسیاری از افراد به دنبال یک وی پی ان قوی برای دسترسی سریع به آن هستند. افراد می توانند با این وی پی ان براحتی در اکسپلور این وی پی ان گشت و گذار کنند و لذت ببرند. زیرا با اتصال به سرور های قوی و پرسرعت این وی پی ان کاملا ساده و امکان پذیر می باشد.

وی پی ان ایرانسل Tata VPN جایگزینی قدرتمند برای سایر فیلتر شکن ها

این نرم افزار دارای سرعت بسیار بالایی برای اپراتور ایرانسل می باشد. به تعبیری دیگر از آن به عنوان وی پی ان ایرانسل یاد می کنند. کاربرانی که از اپراتور ایرانسل استفاده می کنند با این وی پی ان می توانند براحتی به سایت های زیادی از جمله وب های خارجی و سایت های فیلم های سینمایی بدون سانسور دسترسی پیدا کنند. این می تواند یک ویژگی بسیار مفید برای این وی پی ان باشد. کاربرانی که از سایر اپراتور ها استفاده می کنند نیز می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. منتها این برنامه برای ایرانسل می تواند پرقدرت عمل کند.

ثبت نام اجباری در تاتا وی پی ان

یکی از نیاز های استفاده از این وی پی ا نثبت نام درون آن است. کاربران برای استفاده از تمامی خدمات درون برنامه ای این فیلتر شکن باید درون آن ثبت نام کنند. لازم به ذکر است مراحل ثبت نام در این فیلتر شکن بسیار ساده می باشد. طوریکه کاربران براحتی می توانند در کمتر از چند ثانیه در این فیلتر شکن ثبت نام کنند. برای ثبت نام در آن فقط کافی است یک نام کاربری و یک پسور انتخاب کنید و بعد بر روی گزینه تایید کلیک کنید تا بتوانید براحتی درون این نرم افزار ثبت نام کنید. توجه داشته باشید برای تکمیل فرایند نیازی به ثبت و فعال سازی جیمیل نمی باشد. و پس از طی کردن مراحل ساده گفته شده براحتی به بخش اتصال هدایت خواهید شد.

بررسی سرعت دانلود و آپلود

این وی پی ان دارای سرعت بالایی می باشد که کاربران براحتی می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. زیرا دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Tata VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago