برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم وی پی ان اولترا Ultra VPN

اتصال سریع به نابت ترین سرور های وی پی ان اولترا Ultra VPN

در دنیای امروز که اینترنت به ستون فقرات ارتباطات جهانی تبدیل شده است، دسترسی آزاد و بدون محدودیت به اطلاعات اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. فیلتر شکن یا وی پی ان اولترا Ultra VPN همانند کلیدی جادویی در دستان شما، دروازه‌ های بسته را می‌ گشاید و شما را به دنیای بی‌ انتهای اینترنت می‌برد. با Ultra VPN دیگر نگران محدودیت‌ های جغرافیایی، فیلترینگ‌ها و حتی خطرات امنیتی نباشید. این ابزار قدرتمند همچون یک محافظ نامرئی، امنیت و حریم خصوصی شما را تضمین می‌ کند و تجربه‌ای بدون مرز و محدودیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

چه در جستجوی اطلاعات جدید باشید و چه در پی ارتباط با دوستان و خانواده در گوشه‌ای دوردست از جهان، Ultra VPN با قدرت و سرعت خود همیشه در کنار شماست تا به اینترنت بدون مرز دست یابید. با این حال، همانند هر فناوری دیگری، این نرم افزار نیز ممکن است دارای ویژگی‌ های منفی باشد. یکی از مشکلات رایج در استفاده از فیلتر شکن‌ ها، کاهش سرعت اتصال اینترنت است که می‌ تواند تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار دهد. علاوه بر این، در برخی موارد استفاده نادرست یا نامناسب از فیلتر شکن‌ ها می‌تواند به مشکلات امنیتی منجر شود. به‌خصوص اگر کاربر از سرویس‌های نامعتبر و غیرقابل اعتماد استفاده کند.

منظور از سرورهای Favorites چیست؟

در وی پی ان اولترا کاربران می‌ توانند سرور های مورد علاقه خود را به لیست Favorites اضافه کنند. این امکان به کاربران اجازه می‌ دهد تا سریع‌ تر و راحت‌ تر به سرور هایی که بیشتر استفاده می‌ کنند، دسترسی پیدا کنند. با این ویژگی، نیازی به جستجو و انتخاب مجدد سرور نیست و کاربران می‌ توانند با یک کلیک به سرور های پرسرعت و مورد علاقه خود متصل شوند. این قابلیت همچنین به بهبود تجربه کاربری و کاهش زمان اتصال کمک می‌ کند. از این رو می تواند یکی از ویژگی های قدرتمند در این نرم فزار به حساب آید.

دارای ویژگی و بخش جداگانه تنظیم پروتکل در وی پی ان اولترا

Ultra VPN به کاربران این امکان را می‌ دهد تا پروتکل‌ های مختلف را برای اتصال انتخاب کنند. پروتکل‌ های موجود می‌توانند شامل OpenVPN، IKEv2، L2TP/IPsec و غیره باشند. هر پروتکل دارای مزایا و معایب خاص خود است و بسته به نیاز کاربر، می‌ تواند انتخاب شود. به عنوان مثال، OpenVPN معمولاً امنیت بالاتری دارد، در حالی که IKEv2 می‌تواند سرعت اتصال بهتری را ارائه دهد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌ دهد تا بر اساس نیاز خود، بهترین پروتکل را انتخاب کنند و تجربه‌ی بهتری از فیلتر شکن خود داشته باشند.

وجود نسخه آیفون Ultra VPN

همچنین این نرم افزار دارای نسخه‌ ای ویژه برای دستگاه‌های آیفون و آیپد ارائه می‌ دهد. این نسخه از اپلیکیشن به طور خاص برای سیستم عامل iOS طراحی شده است و به کاربران آیفون اجازه می‌ دهد تا به سادگی از خدمات وی پی ان اولترا بر روی دستگاه‌ های خود استفاده کنند. نسخه آیفون دارای تمامی ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های نسخه‌ های دیگر این فیلتر شکن است.

لینک دانلود فیلتر شکن Ultra VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

14 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

14 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

20 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

20 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

21 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

21 ساعت ago