برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان استار 5Star VPN نسخه اصلی

استار وی پی ان فیلتر شکنی قدرتمند برای اتصال

یکی از وی پی ان های قدرتمند برای اتصالی سریع به سرور ها فیلتر شکن وی پی ان استار یا 5Star VPN می باشد. این وی پی ان دارای عملکرد قدرتمندی می باشد که می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. این نرم افزار دارای محیط نرم افزاری ساده ای می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. زیرا دارای عملکردی قدرتمندی می باشد که افراد براحتی می توانند از آن استفاده کنند. این برنامه در گوگل پلی به  هزار نصب رسیده است که می تواند خوب و عالی باشد.

همان طور که اشاره کردیم این وی پی ان دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده می باشد. از ارن رو دارای حجم نه چندان بالایی برای دانلود می باشد. افراد می توانند با یک کلیک برای اتصال به سرور های این فیلتر شکن استفاده کنند. نکته قابل توجه درباره این وی پی ان این است که کاربران باید از یک فیلتر شکن دیگر برای دانلود آن از گوگل پلی استفاده کنند. اما راهی دیگر هم وجود دارد که افراد براختی می توانند بدون این شرایط آن را دانلود کنند. با استفاده از سایت ما می توانید این نرم افزار قدرتمند را دانلود کنید.

دارای دو نسخه پرو و رایگان در 5Star VPN

کاربران می توانند از دو نسخه این فیلتر شکن استفاده کنند. بیشتر فیلتر شکن های موجود در بازار از این خدمات برخوردار می باشند. بسیاری هم بصورت کاملا رایگان و برخی کاملا پولی خدمات خود را ارئه می دهند. در ادامه به بررسی دو بخش این فیلتر شکن می پردازیم. بصورت کلی ویژگی های این دو بخش به شرح زیر می باشد :

  • پرو یا پولی : کاربران برای استفاده از این بخش باید درون برنامه ثبت نام کنند و حساب کاربری خود را ایجاد کنند. بعد از طی کردن این فرایند باید بصورت ماهانه یا سالانه یا در بسیاری از موارد سه ماه نیز شامل می شود را خریداری کنند. این بخش از خدمات دارای ویژگی های قدرتمندی می باشد که کاربران ممکن است بسیار از آن راضی شوند. این ویژگی ها می توانند به ترتیب قدرت بالا در اتصال، سرعت بالا در هنگام وب گردی، پینگ پایین برای گیم پلی، پشتیبانی قوی و امنیت بالاتر، وجود سرور ها و لوکیشن های زیاد و بدون محدودیت می باشند.

  • رایگان یا بدون پرداخت هزینه : این بخش نیز دارای یکسری ویژگی های قدرتمندی درون خود می باشد که می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. این بخش برای افرادی که توان پرداخت هزینه ندارند ایجاد شده است. هرچند سازنده از این ویژگی نیز درآمد خاصی را کسب خواهد کرد. سرعت این سرور ها نسبت به پولی طبیعتا پایین تر می باشد. اما بصورت کلی می توانید فعالیت های دیجیتالی روزانه خود را با این بخش کاملا رایگان به اتمام برسانید.

بررسی سرعت در دانلود و آپلود + بررسی امنیت

این وی پی ان دارای امنیتا بالایی در هردو نسخه خود می باشد. در دانلود و آپلود نیز می تواند بسیار پرقدرت در نسخه رایگان و پرو خود عمل کند.

لینک دانلود فیلتر شکن 5Star VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago