دانلود وی پی ان آنلاین و به روز Quantum Shield VPN

دانلود وی پی ان آنلاین و به روز Quantum Shield VPN

محافظت از حریم خصوصی و امنیت آنلاین شما طراحی شده است

چه در حال مرور وب باشید یا اجرای بازی های آنلاین همیشه آنلاین بمانید. فقط باید به وی پی ان قوی دسترسی داشته باشید و از آن به صورت کاملا کاربردی استفاده کنید. یعنی شما باید بهترین سرور های آن را انتخاب کنید. بعد شروع به مرور کنید. وی پی ان Quantum Shield VPN یک فیلتر شکن قدرتمند و جدید است که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. در هر نقطه از جغرافیا که باشید فقط با یک کلیک متصل شوید. وی پی ان آنلاین و به روز جز جدید ترین و به روز ترین فیلتر شکن های گوگل پلی است. محافظت از حریم خصوصی و امنیت آنلاین شما طراحی شده است.

دانلود وی پی ان آنلاین و به روز Quantum Shield VPN

چه از Wi-Fi عمومی استفاده کنید، چه در حال مرور وب سایت ها یا برقراری ارتباط آنلاین باشید. این نرم افزار امنیت فوق العاده ای را برای شما تامین می‌کند. با اتصال به سرورهای پرسرعت در همه جا، این اپلیکیشن آدرس IP واقعی شما را پنهان می کند و تجربه گشت و گذار ناشناس را برای شما فراهم می کند. شبکه های مورد علاقه VPN به شما کمک می کند تا در شبکه های هر منطقه پیمایش کنید.

دلیل انتخاب فیلتر شکن Quantum Shield VPN توسط کاربران

وی‌پی ان آنلاین به روز سرویس دهی سریع، رایگان، امن و نامحدود می باشد‌. که سرویس های رایگان VPN را در اختیار عموم قرار داده است. دارای تعداد بیشماری سرور و پهنای باند پر سرعت آن باعث شده نرم افزار بیش از 500 هزار نصب را در کارنامه ی خود داشته باشد. حفاظت از حریم خصوصی و امنیت فوق العاده آن یکی دیگر از مزایای این وی پی ان محصوب می شود. سیستم عمال مورد نیاز برای نصب در تلفن همراه نسخه ی 6.0 به بالا برای اندروید در دسترس می‌باشد. اتصال آسان فقط با کلیک روی آن به اینترنت خصوصی خود دسترسی داشته باشید، به شما امکان می دهد از طریق اینترنت یک اتصال امن و در عین حال سریع را تجربه کنید.

دانلود وی پی ان آنلاین و به روز Quantum Shield VPN

وصل شدن به همه ی اپراتور های تلفن همراه

هرچه بیشتر درباره ی وی‌پی ان آنلاین و به روز توضیح بدم به ویژیگی های مثبت آن بیشتر پی می بریم. این فیلتر شکن یعنی این وی‌پی ان با وصل شدن به همه اپراتور های دستگاه شخصی شما از جمله وایفای، رایتل، همراه اول، ایرانسل و دیگر اپراتور ها توانسته است مورد پسند واقع گردد.

اجرای بازی های آنلاین Quantum Shield VPN

نرم افزار به دلیل سرعت و قدرت اتصال می تواند به خوبی در بازی های فیلترینگ عملکرد فوق العاده داشته باشد. و لذت بازی کردن خود را با این وی پی ان چندین برابر کنید. فقط کافی است آن را نصب کنید تا دنیایی پر از امکانات و شکستن سد فیلترینگ را تحربه کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که در فیلم بالا پیدا است، آسانی اتصال و وصل شدن سریع به سرور مورد علاقه ی خود می توانید به راحتی هر جایی از کشور از آن استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Quantum Shield VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *