برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نصب وی پی ان YA VPN در موبایل

نحوه نصب وی پی ان YA VPN در موبایل

افرادی که به دنبال یک فیلتر شکن قوی هستند و می خواهند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کنند می توانند از فیلتر شکن YA VPN استفاده کنند. این نرم افزار دارای اتصالی بسیار ساده می باشد که کاربران می توانند به جدید ترین سرور های این نرم افزار متصل شوند. نصب وی پی ان برای کاربرانی که می خواهند از محدودیت های ایجاد شده دور شوند می تواند بسیار موثر باشد. از اینرو این ابزار می تواند بسیار مفید و قدرتمند باشد که افراد می توانند به جدید ترین سرور های آن متصل شوند.

همچنین عدم وابستگی به یک نوع اپراتور خاص مزیت بزرگی برای YA VPN محسوب می‌ شود. کاربران می‌توانند به سادگی با هر اپراتوری که دارند، به این فیلترشکن متصل شده و از تمامی امکانات آن بهره‌ مند شوند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که به دنبال یک راهکار همه‌ جانبه برای استفاده از اینترنت هستند، جذابیت خاصی دارد. از این رو این نرم افزار دارای ویژگی های قدرتمندی درون خود می باشد که می تواند برای همه افرادی که قصد استفاده از آن را داشته باشند مفید باشد.

کانکت شدن سریع به سرور ها در YA VPN

یکی از ویژگی‌ های بارز فیلترشکن YA VPN، توانایی آن در برقراری اتصال سریع و کارآمد به سرور هاست. این ویژگی برای بسیاری از کاربران، به ویژه آنهایی که به دنبال استفاده از اینترنت در محیط‌ های محدود و با سرعت پایین هستند، اهمیت ویژه‌ ای دارد. سرعت بالای اتصال به سرور نه تنها تجربه کاربری را بهبود می‌ بخشد. بلکه در مواقعی که نیاز به دسترسی فوری به اطلاعات وجود دارد، حس امنیت و راحتی را نیز به کاربران القا می‌ کند. با نصب وی پی ان و با استفاده از پروتکل‌ های ارتباطی بهینه و سرورهای قدرتمند، می‌تواند در کمترین زمان ممکن کانکشن کاربر را برقرار کند.

نمایش مدت زمان اتصال به سرورها

ویژگی دیگر فیلترشکن YA VPN، امکان نمایش مدت زمان اتصال به سرور هاست. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به مدت زمانی که به شبکه VPN متصل بوده‌ اند، داشته باشند. نمایش مدت زمان اتصال به کاربر این امکان را می‌ دهد که در صورت لزوم، تصمیمات بهتری درباره قطع یا ادامه اتصال خود بگیرد. به عنوان مثال، اگر کاربری متوجه شود که مدت زمان طولانی‌ تری به سرور متصل بوده و این مسئله بر روی سرعت اینترنت او تاثیر گذاشته است، می‌تواند تصمیم بگیرد که به سرور دیگری منتقل شود.

نمایش سرعت سرورها به صورت آمار خطی

سومین ویژگی قابل توجه که با نصب وی پی ان بدست خواهید آورد، نمایش سرعت سرور ها به صورت آمار خطی است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌ دهد تا بتوانند عملکرد سرور های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایند. این نوع از نمایش به کاربر کمک می‌کند تا بفهمد کدام سرور از سرعت بالاتری برخوردار است. و کدام یک ممکن است باعث کاهش سرعت اینترنت او شود.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن YA VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

10 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

16 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

17 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

17 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

17 ساعت ago