برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نصب فیلتر شکن قوی از بازار CREEB VPN

آموزش نصب فیلتر شکن قوی از بازار CREEB VPN

فیلترینگ و محدودیت دسترسی به اینترنت، یکی از مسائلی است که بسیاری از کاربران ایرانی و دیگر کشورها با آن مواجه هستند. دولت‌ها و ارتباطات مختلف معمولاً سعی دارند از طریق فیلترینگ محدودیت‌هایی برای دسترسی به اینترنت ایجاد کنند. اما به لطف فناوری‌های مختلفی که توسعه یافته‌اند، امکان استفاده از فیلتر شکن‌ها وجود دارد که به افراد این امکان را می‌دهد تا محدودیت‌های فیلترینگ را رد کنند و به طور آزاد به اینترنت دسترسی داشته باشند.

از این رو نصب فیلتر شکن قوی از بازار CREEB VPN می تواند برای کاربران یکی از راه های قدرتمند دور بودن و از بین بردن این تحریم ها می باشد. با استفاده از CREEB VPN، کاربران قادر خواهند بود تا به طور امن از اینترنت استفاده کنند و از خدماتی مانند استریمینگ فیلم و موزیک، مرور وب و ارسال پیام‌ های رمزگذاری شده استفاده کنند. همچنین این فیلتر شکن به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور آسان و سریع از اینترنت استفاده کنند، بدون اینکه نگرانی های امنیتی و حریم خصوصی داشته باشند.

دارای سرور های قدرتمن برای Netflix

ممکن است دسترسی به نصب فیلتر شکن قوی از بازار برای همه کاربران مقدور نباشد. اما سایت IRAPK به دلیل دور زدن محدودیت ها برای کاربران این فرصت را براحتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این وی پی ان دارای سرور های قدرتمند نتفلیکس می باشد. افراد با انتخاب این بخش براحتی می توانند به جدید ترین سرور های نتفلیکس متصل شوند. برای دسترسی به این سرور ها کاربران هیچ نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارند. براحتی می توانند این فرایند را به اتمام برسانند. بصورت کلی سرور های نتفلیکس با لوگوی آن و همچنین اسم مربوطه درج شده بر روی سرور ها قابل مشاهده و ردیابی می باشد.

دارای ویژگی Check IP Address

چک کردن آدرس آی‌ پی یکی از ویژگی‌های مهمی است که در حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران اینترنتی نقش بسزایی دارد. در این مطلب قصد داریم درباره ویژگی Check IP Address در فیلتر شکن CREEB VPN صحبت کنیم. ویژگی Check IP Address در این فیلترشکن این امکان را فراهم می‌کند که کاربران بتوانند آدرس آی‌ پی خود را بررسی کرده و از واقعی بودن آن اطمینان حاصل کنند. این یک ابزار مفید برای جلوگیری از هر گونه نفوذ یا دسترسی غیرمجاز کاربران به اطلاعات شما است.

CREEB VPN دارای بخش های متفاوت در تنظیمات خود

این وی پی ان دارای ویژگی های بسیار زیادی در تنظیمات خود می باشد. کاربران براحتی می توانند از این ویژگی ها استفاده کنند. در بالا به یکی از این ویژگی های قدرتمند اشاره کردیم. که کاربران براحتی می توانند به این بخش های مختلف در این فیلتر شکن قوی دسترسی پیدا کنند. از این رو یکی از ویژگی های منفی در این وی پی ان وجود محدودیت زمانی آن است. کاربران هر چند زمان یک بار مجدد باید وارد این برنامه شوند تا بتوانند دوباره اتصال به سرور های آن را برقرا سازند. با لینک پایین نصب فیلتر شکن قوی از بازار اکنون در اختیار شماست!

لینک دانلود فیلتر شکن CREEB VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

12 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

12 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

19 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

19 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago