برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود و نصب فیلتر شکن تند Spicy VPN

برنامه ای منحصر به فرد برای گشت و گذار در اینترنت

وب گردی یکی از مهم ترین نیاز های کاربران فعال در دنیای اینترنتی است. مهم تر از آن دسترسی سریع و ایمن که بتوانند با خیال راحت وب گردی کنند. و برنامه های فیلترینگ شبکه اجتماعی را به راحتی اجرا کنند. فیلتر شکن Spicy VPN یک نرم افزار صدرصد تضمینی و بدون قطعی است که از امنیت و ایمنی به شدت عالی برخوردار است. در هر نقطه از جغرافیا که باشید حتی هنگامی که در رستوران، کافه، یا در دل طبیعت نیز می توانید. به سرور های قوی فیلتر شکن تند متصل شوید. فقط کافی است آن را از لینکی که پایین قرار داده شده است دانلود کنید.

استفاده از آن بسیار راحت می باشد مانند یک VPN معمولی کار می کند. اما فقط تا قبل از اتصال یک وی پی ان معمولی است. بعد از وصل شدن شاهد فیلتر شکن قوی مس باشید. با اینترنت خود حتی وایفای می توانید متصل شوید. به گفته ی سازنده ی نرم افزار هدف اصلی استفاده رایگان از اینترنت بدون نیاز به پرداخت پول است. اینترنت رایگان محدودیت هایی دارد اما با استفاده از این اپلیکشن از همه فیلترینگ ها عبور کنید.

ایمنی و ناشناس بودن هنگام مرور

لازم به ذکر است آدرس IP شما حاوی اطلاعاتی درباره موقعیت مکانی و فعالیت های مرور شما است. همه وب سایت های موجود در اینترنت این اطلاعات را با استفاده از فناوری های مشابه دنبال می کنند. آنها می توانند هر زمان که از وب سایت ها بازدید می کنید شما را شناسایی کنند. به همین منظور سازنده ی فیلتر شکن تند آی پی شما را پنهان کرده تا بتوانید به صورت ناشناس مرور کنید. از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. در هر نقطه و هر جا به راحتی وب گردی کنید.

فیلتر شکن فوق العاده Spicy VPN

فیلتر شکن تند یک نرم افزار امن و خصوصی است که به شما کمک می کند از آزادی آنلاین خود در هر نقطه از جغرافیا قرار داشته باشید لذت ببرید. این اپلیکیشن یک وی پی ان ساده، جدید، سریع و قوی می باشد تا شما کاربران تجربه‌ ای بهتر از لحاض مرور در اینترنت داشته باشند. بهرمندی از سرور های قوی آمریکا هر یک از این سرور ها بسیار سریع می باشند، که به راحتی می توانید از آن در اجرای بازی های آنلاین و شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید.

اجرای بازی های آنلاین

مناسب برای کاربران گیمر که به راحتی بازی های آنلاین خود را اجرا کنند. بهرمندی از پینگ قوی و اتصال سریع که هر زمان خود اراده کنید می توانید به سرور های قوی متصل شوید.

سرور های رایگان اما قدرتمند

نرم افزار کاملا رایگان و سرور های قوی به کاربران ارائه می دهد. اگر خواهان تجربه های سریع تر و قوی تر هستید و می خواهید رایگان شامل چنین ویژگی هایی باشید قطعا استفاده از این وی پی ان به نفع شما خواهد بود.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار عالی و قابل استفاده می باشد‌.

لینک دانلود فیلتر شکن Spicy VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

24 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago