برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نصب نسخه پرو وی پی ان Eagle VPN Pro

دانلود و استفاده از نسخه پرو وی پی ان Eagle VPN Pro

بصورت کلی نیاز کاربران به یک فیلتر شکن قوی می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. بسیاری از افراد به دلایل مانیتی می خواهند از یک فیلتر شکن قوی استفاده کنند تا بتوانند براحتی در اینترنت گشت و گذار داشته باشند. از این رو بعضی دیگر نیز می خواهند محدودیت هایی که به دلایل مختلفی بر روی بعضی از سایت ها و برنامه ها اعمال شده است را از بین ببرند. به هر حال نسخه پرو وی پی ان Eagle VPN Pro ابزاری قدرتمند است که برای کاربران خود هردوی این مسائل را رفع می کند.

با تغییر آی پی در کمتر از چند ثانیه برای کاربرانی که از آن استفاده می کنند براحتی می تواند امنیت آن ها تضمین کند. کاربران براحتی می توانند به جدید ترین سرور ها دسترسی داشته باشند و از آن ها لذت ببرند. یکی دیگر از مسائل مهم که می تواند برای کاربران بسیار مهم باشد استفاده از آن به عنوان از بین بردن تحریم های دیجیتالی می باشد. کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند تا به سایت های مختلف و برنامه های مورد پسند خود دسترسی داشته باشند. از این رو پیشنهاد می شود از این ابزار قدرتمند استفاده کنید.

ساخت نام کاربری و پسورد برای اتصال به سرورها

یکی از ویژگی‌های مهم نسخه پرو وی پی ان Eagle VPN Pro، امکان ساخت نام کاربری و پسورد منحصر به فرد برای هر کاربر است. این ویژگی چندین مزیت دارد:

  • افزایش امنیت: با داشتن نام کاربری و پسورد منحصر به فرد، امنیت اتصال شما به سرورهای VPN افزایش می‌یابد و از دسترسی‌های غیرمجاز جلوگیری می‌شود.
  • مدیریت بهتر حساب کاربری: کاربران می‌توانند به راحتی حساب کاربری خود را مدیریت کنند و در صورت نیاز، پسورد خود را تغییر دهند.
  • پیگیری و گزارش‌دهی دقیق: امکان پیگیری و نظارت بر استفاده از سرویس برای هر کاربر فراهم می‌شود که این امر به بهبود کیفیت خدمات کمک می‌کند.

پشتیبانی از پروتکل‌ های مختلف مانند OVPN در Eagle VPN Pro

کاربران می‌ توانند بسته به نیاز و شرایط خود، پروتکل مناسب را انتخاب کنند. این ویژگی می تواند بسیار قدرتمند باشد برای مثال پروتکل‌های مختلف مانند OVPN امنیت بالایی را فراهم می‌ کنند و از نفوذ و دسترسی غیرمجاز جلوگیری می‌ کنند. با انتخاب پروتکل‌ های بهینه، کاربران می‌ توانند از سرعت و عملکرد بهتری در اتصال به اینترنت بهره‌ مند شوند. دسترسی به آن ها بسیار ساده و آسان می باشد از این رو براحتی می توانید آن ها را تغییر دهید.

انتخاب آسان و سریع سرور ها

رابط کاربری ساده و کاربرپسند نسخه پرو وی پی ان Eagle VPN Pro این امکان را می‌ دهد. تا کاربران بدون نیاز به دانش فنی پیچیده، سرور مورد نظر خود را انتخاب کنند. با انتخاب سریع سرور ها، کاربران می‌ توانند به سرور های با کمترین ترافیک متصل شوند و از سرعت بالای اینترنت بهره‌ مند شوند. از این رو این نرم افزار براحتی می تواند سادگی خود را برای کاربران ارائه دهد تا استفاده از آن آسان تر شود.

لینک دانلود فیلتر شکن Eagle VPN Pro

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

9 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

9 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

16 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

16 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

16 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

17 ساعت ago