برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دریافت نسخه مود شده فیلتر شکن VPN Geoflex

دانلود مستقیم نسخه مود شده فیلتر شکن VPN Geoflex

در بسیاری از موارد کاربران مکن است به دنبال یک فیلتر شکن قوی و فعال باشند. از این رو نسخه مود شده فیلتر شکن VPN Geoflex می تواند ابزاری قدرتمند برای کاربرانی باشند که قصد دارند تمامی محدودیت های ایجاد شده را از بین ببرند. این نرم افزار با ارائه سرور های پرو بصورت رایگان به کاربران به عنوان یک وی پی ان مود شده عمل می کند. کاربرانی که از آن استفاده می کنند به مرور می توانند از هر فیلتر شکن دیگری بی نیاز باشند. زیرا براحتی تمامی سرور های پر قدرت را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این وی پی ان تا به الان توانسته است بالای 10 هزار نصب را در گوگل پلی داشته باشد. همچنین توانسته است نمره خوبی را دریافت کند. زیرا دارای عملکردی قدرتمند می باشد. از این رو همه برنامه های ارائه شده در گوگل پلی از برترین تا بدترین آن ها ممکن است از جنبه های مثبت و منفی برخوردار باشند. از این رو این وی پی ان با دربرگیری فلسفه ارائه نظرات آزاد توانسته است پیشرفت چشم گیری را برای خود رقم بزند. افراد براحتی می توانند نظرات و انتقادات خود را به سازنده این وی پی ان با یک ایمیل منتقل کنند.

اتصال به سرور های نسخه مود شده فیلتر شکن چگونه است ؟

اتصال به سرور های این وی پی ان بسیار ساده می باشد. کاربران براحتی می توانند به سرور های این وی پی ان متصل شوند. شیوه اتصال در حالت خود در این وی پی ان باقی مانده است. کاربران با استفاده از طی کردن یکسری مراحل براحتی می توانند به سرور های این نرم افزار متصل شوند. ابتدا باید برنامه را دانلود کنند و بعد از اتمام ثبت نام درون آن براحتی می توانند وارد برنامه شوند. در ادامه مرحله فقط کافی است یکی از سرور های این نرم افزار را انتخاب کنند و به آن متصل شوند. در کل اتصال به سرور های این نرم افزار به دو شیوه می باشد که به شرح زیر می باشد :

  1. دستی : کاربران باید بصورت دستی یکی از سرور های مورد نظر را انتخاب کنند. در این روش افراد ممکن است نتوانند بهترین سرور را انتخاب کنند. یا ممکن است تردید در انتخاب سرور های مورد نظر داشته باشند. از این رو می توانند با مشاهده میزان پینگ آن ها این مشکل را رفع کنند. همچنین یکی دیگر از ویژگی های منفی این روش تایمی است که از کاربران ممکن است بگیرد.
  2. اتوماتیک : در این حالت کاربران تنها با لمس دکمه اتصال می توانند به بهترین و قوی ترین سرور با توجه به اپراتور و موقعیت مکانی شما متصل می شود. انی روش می تواند به مراتب قوی تر باشد.

دریافت فایل VPN Geoflex برای دانلود

برای دانلود این وی پی ان قوی می توانید از لینک قرار داده شده در زیر استفاده کنید. با این روش براحتی می توانید بدون نیاز به هیچ فیلتر شکن دیگری این نرم افزار قدرتمند را داشته باشید.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN Geoflex

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago