برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

اتصال به فیلتر شکن لینک وی پی ان Link VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن لینک وی پی ان Link VPN

یکی از مهم ترین سوال هایی که کاربران درمورد این فیلتر شکن ممکن است از خود داشت باشند این است که Link VPN چیست؟ فیلترشکن Link VPN یک نرم‌ افزار قدرتمند است که به کاربران اجازه می‌ دهد تا ترافیک اینترنتی خود را از طریق یک شبکه مجازی خصوصی (VPN) هدایت کنند. این بدان معناست که داده‌ های کاربر از طریق یک تونل رمزگذاری‌ شده منتقل می‌ شوند و در نتیجه، هویت و موقعیت جغرافیایی واقعی کاربر پنهان می‌ ماند. از این رو این نرم افزار دارای اتصالی قدرتمند و کاملا مورد تایید می باشد.

از این طریق، لینک وی پی ان امکان دسترسی آزاد به محتوای محدود‌ شده را فراهم می‌ کند. کاربران می‌ توانند به راحتی به وب‌ سایت‌ ها و خدمات آنلاینی دسترسی پیدا کنند که در منطقه جغرافیایی آنها مسدود شده‌اند. این امر به ویژه برای کسانی که در کشور های دارای محدودیت‌ های اینترنتی زندگی می‌ کنند، بسیار مهم و ضروری است. پیشنهاد می شود قبل از وب گردی برای امنیت بیشتر خود به سرور های قدرتمند این نرم افزار متصل شوید. تا براحتی آی پی شما تغییر کند و با امنیتی بالاتری در اینترنت گشت و گذار کنید.

پوشش جهانی با سرعتی بالا

Link VPN دارای سرورهای متعدد در سراسر جهان است که به کاربران امکان انتخاب موقعیت جغرافیایی مورد نظر را می‌دهد. این ویژگی به ویژه برای دسترسی به محتوای محدود در سایر کشورها کاربرد دارد. همچنین این فیلتر شکن به لطف زیر ساخت پیشرفته خود، سرعت اینترنت کاربران را به‌طور چشمگیری افزایش می‌ دهد و تجربه بروز و روان در استفاده از اینترنت را فراهم می‌ کند. از این رو پیشنهاد می شود از این وی پی ا نفوق قدرتمند نهایت استفاده را داشته باشید. تا براحتی به سرور های زیادی در سراسر جهان دسترسی داشته باشید و از سرعت بالا لذت ببرید.

اتصال به فیلتر شکن لینک وی پی ان Link VPN

نحوه اتصال به سرور های لینک وی پی ان

بصورت کلی اتصال به سرور های این نرم افزار بسیار ساده می باشد. افراد براحتی می توانند با استفاده از دکمه کانکت به سرور های موجود در این نرم افزار متصل شوند. سادگی بیش از حد در اتصال موجب می شود کاربران در کمترین زمان به امور دیجیتالی خود بعد از اتصال به سرور های این نرم افزار بپردازند. تمامی افرادی که از این فیلتر شکن استفاده کرده اند کاملا رضایت کافی را داشته اند. به همین خاطر توانسته است نصبی بالای 1 میلیون و نمره بالای 4 را دریافت کند.

بررسی تیک Proxy all apps

کاربران با وارد شدن به بخش جدا کردن برنامه ها برای عدم استفاده از تونیلینگ می توانند این تیک را فعال کنند. این باعث می شود تمامی برنامه های گوشی کاربران از این وی پی ان استفاده نکنند. از این رو برای برخی از برنامه های داخلی می تواند مفید باشد. توجه داشته باشید می توانید آن ها را بصورت تکی نیز انتخاب کنید.

سهولت استفاده از فیلتر شکن لینک وی پی ان

Link VPN دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسند است که امکان اتصال آسان به شبکه VPN را برای همه کاربران فراهم می‌ کند، حتی افراد مبتدی در زمینه فناوری.

لینک دانلود فیلتر شکن Link VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago