لینک مستقیم نصب فیلتر شکن Tunnelino vpn

لینک مستقیم نصب فیلتر شکن Tunnelino vpn

دریافت لینک مستقیم نصب فیلتر شکن Tunnelino vpn

اگر شما یکی از کاربران فضای مجازی هستید که پیش از این با مشکلات دسترسی به سایت‌ ها یا خدمات مختلف در اینترنت روبرو شده‌ اید. حتما با مفهوم فیلترینگ آشنا هستید. در کشورهایی مثل ایران که دولت تمایل دارد محتوای اینترنت را کنترل کند، استفاده از فیلتر شکن‌ ها به عنوان یک راه حل برای دسترسی آزاد به سایت‌ ها و خدمات محدود شده، محبوب شده است. یکی از فیلترشکن‌هایی که اخیرا به شهرت رسیده است، Tunnelino vpn است. این ابزار نه تنها به کاربران این اجازه می‌دهد تا به راحتی از محدودیت‌های دولتی عبور کنند، بلکه امنیت اطلاعات آنان را نیز تضمین می‌کند. همچنین از پروتکل‌های رمزنگاری قوی برای ارتباطات اینترنتی استفاده می‌کند تا از سرویس‌های جاسازی و دسترسی غیرمجاز جلوگیری کند.

لینک مستقیم نصب فیلتر شکن Tunnelino vpn

این وی پی ان قدرتمند دارای سرور های متعددی در انواع کشور ها مانند آمریکا، اروپا و آسیا است که به شما این امکان را می‌دهد که بهترین سرور برای اتصال خود را انتخاب کنید و از سرعت بالای اتصال لذت ببرید. باید اضافه کنم که سرعت بالای اتصال و استفاده آسان از ویژگی های آن است. کافیست نرم‌افزار این فیلترشکن را بر روی دستگاه خود نصب کنید و با فعالسازی آن، به سادگی می‌توانید از این ابزار برای دسترسی به سرویس‌هایی که قبلا مسدود بوده‌اند، استفاده کنید.

محیط نرم افزاری کاملا متفاوت در Tunnelino vpn

این وی پی ان دارای محیط نرم افزاری کاملا متفاوتی درون خود می باشد. کاربران براحتی می توانند از این وی پی ان استفاده کنند زیرا رابط کاربرپسندی را برای افرای که از آن استفاده می کنند را ارائه داده است. از این رو دلیل مطرح کردن متفاوت بودن محیط نرم افزاری این فیلتر شکن به دلیل چینش و حالت گرافیکی آن است. کاربران بعد از نصب و اولین استفاده از این فیلتر شکن براحتی می توانند این تفاوت را مشاهده کنند.

لینک مستقیم نصب فیلتر شکن Tunnelino vpn

بررسی بخش جداسازی برنامه ها از VPN

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن بخش تونل کردن برنامه ها برای جدا شدن از وی پی ان است. افراد با ورود به این بخش براحتی می توانند برنامه هایی را انتخاب کنند. تا این برنامه ها از تونل های وی پی ان این فیلتر شکن عبور نکنند. برای بسیاری از برنامه های ایرانی فیلتر شکن ها قابل استفاده نیستند. از این رو این ابزار براختی به شما کمک می کند. این محدودیت را کنار بزنید و بدون خاموش کردن وی پی ان خود به این برنامه ها دسترسی داشته باشید.

بررسی سرعت + لینک مستقیم نصب فیلتر شکن Tunnelino vpn

این وی پی ان دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی درون خود می باشد. کاربران براحتی می توانند با استفاده از این فیلتر شکن فعالیت های روزانه دیجیتالی خود را به اتمام برسانند. از این رو با توجه به بررسی های انجام شده سرعت این فیلتر شکن کاملا بالا بوده و در بیشتر اپراتور ها حتی اینترنت خانگی توانسته است عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. برای دریافت لینک مستقیم نصب فیلتر شکن می توانید ادامه را دنبال کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Tunnelino vpn

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *