برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

لینک دانلود VPN برای اندروید World VPN

نحوه اتصال به بهترین سرور های World VPN

فیلترینگ اینترنت و محدودیت دسترسی به برخی اطلاعات و وب‌ سایت‌ ها در بسیاری از کشور ها امری متداول است. این محدودیت‌ ها معمولا توسط دولت‌ ها یا ارگان‌های نظامی/امنیتی به منظور کنترل دسترسی به محتوای اینترنت و یا جلوگیری از انتشار اطلاعات حساس اعمال می‌شود. برای تجاوز از این محدودیت‌ ها و دستیابی به اطلاعات و وب‌ سایت‌ هایی که ممکن است به هر دلیلی برای شما مهم باشند، می‌توان از ابزار هایی همچون فیلترشکن‌ ها بهره برد. یکی از نرم‌افزارهای معروف فیلترشکن، World VPN است. این نرم‌افزار با ارائه خدمات حرفه‌ای و نیز سرعت بالای اتصال، محبوبیت زیادی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است. همچنین به عنوان یک فیلترشکن قابل اعتماد و مطمئن، به شما امکان می‌ دهد تا به راحتی از اینترنت بدون محدودیت دولتی استفاده کنید و به محتوای موردنظر خود دسترسی پیدا کنید.

همچنین از ویژگی های مهم می‌توان به پشتیبانی از انواع پروتکل‌ ها برای ایجاد اتصال امن، امکان انتخاب سرور از بین مکان‌ های مختلف جهان و همچنین سرعت بالای اتصال اشاره کرد. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید از ارتباط امن و رمزگذاری شده برخوردار شوید و از محتوا های اینترنتی بدون نگرانی از دسترسی دولتی بهره ببرید.

آموزش ورود به فیلتر شکن World VPN

کاربران برای استفاده از این وی پی ان نیاز است که درون آن ثبت نام کنند. برای ثبت نام در این فیلتر شکن افراد باید دو فیلد اساسی را پر کنند. برای ثبت نام کامل و بدون نقص می توانید از مراحل زیر استفاده کنید. و بصورت کلی به شرح زیر می باشد :

  • Username : اولین کاری که کاربران بعد از دانلود و نصب این فیلتر شکن باید انجام دهند ثبت نام درون آن است. که برای در مرحله اول با این بخش روبه رو می شوند. افراد باید در این بخش اسم خود را به انگلیسی یا هر نام دیگری که می خواهند را وارد کنند. توجه داشته باشید باید بیشتر از 4 نویسه داشته باشد.

  • Password : مرحله بعد که می تواند بسیار مهم تر از مرحله قبلی باشد پسور است. افراد باید در این بخش یک رمز عبور برای اکانت خود انتخاب کنند. رمز عبور باید بیشتر از 6 نویسه داشته باشد.

توجه داشته باشید روند ثبت نام در این فیلتر شکن به هیچ عنوان نیازی به ایمیل و تایید آن ندارید. افراد می توانند با استفاده از مراحل معرفی شده براحتی درون برنامه ثبت نام کنند و از آن استفاده کنند.

چگونه لینک دانلود VPN برای اندروید را دریافت کنیم ؟

برای دریافت لینک این فیلتر شکن لازمه انجام کار خاصی نمی باشد. افراد براحتی می توانند از لینک قرار داده شده در آخر مقاله لینک دانلود VPN را دریافت کنند.

بررسی کامل سرعت

این فیلتر شکن دارای سرعت بالایی در دانلود و آپلود می باشد. افراد براحتی می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند و در پلتفرم های مختلف همچون اینستاگرام و تلگرام فرایند و کارهای دیجیتالی خود را انجام دهند. بصورت کلی دارای رضایت بالایی نیز در اینترنت می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن World VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

20 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

20 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

21 ساعت ago