برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دسترسی به محتوای محدود شده با لیام وی پی ان + لینک دانلود مستقیم

نصب و بررسی لیام وی پی ان برای آندروید

لیام وی پی ان یک ابزار آنلاین است که اجازه می‌دهد به سایت‌ها و خدماتی که ممکن است در کشور شما مسدود شده باشند، دسترسی پیدا کنید. این فیلترشکن از تکنولوژی شبکه مجازی خصوصی (VPN) استفاده می‌کند. تا امکان مخفی کردن آدرس IP شما را فراهم کند و بتوانید به صورت ناشناس دسترسی به منابع آنلاین داشته باشید.

استفاده از Liam VPN نیز بسیار آسان است، شما می‌توانید اپلیکیشن مربوطه را بر روی دستگاه های مختلف نصب کنید و با انتخاب کشور موردنظر، به سرعت و سادگی به اینترنت با سرعت بالا دسترسی پیدا کنید. در ادامه به دانلود، نصب و بررسی این فیلتر شکن می پردازیم.

استفاده از سرور های گیمینگ پرمیوم در Liam VPN

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن استفاده از سرور های قدرتمند گیمینگ بصورت رایگان است. طریقه استفاده از این سرور ها به این گونه است که شما با نگاه کردن به تبلیغات نمایش داده شده توسط فیلتر شکن میتوانید به سرور های قدرتمند گیمینگ دسترسی پیدا کنید. بعد از تایید تماشای تبلیغات برنامه بصورت اتوماتیک شروع میکند به اتصال و در نهایت بعد از چند ثانیه به اتصالی پایدار می رسد و شما میتوانید براحتی از آن استفاده کنید.

فعال کردن Mux در بخش تنظیمات برنامه و کارایی آن

گزینه Mux در بخش تنظیمات این برنامه به شما امکان دسترسی به سرور های فوق سریع برنامه را بصورت رایگان می دهد. نقطه ضعف فعال کردن این بخش در نرم افزار اتصال ناپایدار آن است، طبق بررسی های انجام شده توسط تیم ما حداکثر زمان اتصال با فعال کردن این بخش 10 تا 20 دقیقه می باشد. و در آخر باید بگم این ویژگی گرچه میتواند سرعت بالایی داشته باشد اما ممکن است باعث اذیت کردن کاربر و در نهایت استفاده نکردن از این فیلتر شکن شود.

بررسی محیط نرم افزار و بخش های اصلی آن

این فیلتر شکن مثل بیشتر فیلتر شکن ها در صفحه اصلی مهم ترین بخش آن قسمت شروع اتصال به فیلتر شکن است. که در مرحله اول یا کلیک روی آن میتوانید به صورت خودکار به سرور ها متصل شوید. همچنین شامل بخش تنظیمات می باشد که براحتی در آن میتوانید زبان و یکسری تغییرات دیگر در برنامه ایجاد کنید. رابط کاربری این فیلتر شکن بسیار ساده و کاربرپسند است طوری که براحتی بدون دردسر میتوانید از آن استفاده کنید. همچنین دارای بخش انتخاب سرور بصورت دستی است، سرور های آن از کشور های مختلف از جمله آمریکا می باشد.

تست سرعت لیام VPN و مشاهده صفحه اصلی برنامه

در فیلم زیر میتوانید براحتی سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن را مشاهده کنید. مزایای تماشای این فیلم توجه به این موضوع است که آیا این فیلتر شکن میتواند برای شما کارآمد باشد یا خیر؟

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود آن میتواند قابل قبول و مورد رضایت بسیاری از کاربران باشد. اما برخلاف سرعت دانلود خوب آن از سرعت آپلود بسیار پایینی برخوردار است.

آمار و امتیازات برنامه در گوگل پلی

طبق بررسی های انجام شده نظرات اخیر این فیلتر شکن مثبت و امتیازات خوبی بوده اند. بالای 50 هزار نصب در گوگل پلی داشته است و نمره 4.3 را دریافت کرده است.

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago