برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Teta Vpn

با اعتماد کامل در وب سایت های خارجی و داخلی مرور کنید

هر فردی در دنیای اینترنتی شاهد فیلترینگ سایت ها و برنامه های مورد علاقه ی خود بوده است. برای رفع چنین مشکلی دانلود و نصب وی پی ان قوی می تواند راه حل مناسبی باشد. فیلتر شکن Teta Vpn یک نرم افزار قوی و جدید گوگل پلی است که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. هر شخصی برای مرور نیازمند امنیت نیز است. تا بتوانند داده های خود را محفوظ نگه دارند و با خیال راحت وب گردی کنند. از نا امنی های اینترنتی دور شوند و هیچ شخصی نتواند به داده های شما دسترسی پیدا کنند. فیلتر شکن قوی و پرسرعت شامل سرور های قوی و سریع همچنین رایگان می باشد. تا بتوانید بدون پرداخت هزینه از این نرم افزار استفاده کنید.

ایمن و خصوصی است که دسترسی 24 ساعته به اینترنت خصوصی را فراهم می‌کند. این سرویس بدون ثبت سابقه مرور شما، فروش داده‌های شما به اشخاص ثالث یا محدود کردن دانلودها، حفاظت کاملی را برای دستگاه‌های متصل شما در برابر ردیابی ارائه می‌دهد. و امکان دور زدن محدودیت‌های جغرافیایی را با یک کلیک ممکن می‌سازد. پس این اپلیکیشن را نصب و دانلود کنید تا بتوانید به راحتی از دنیای اینترنتی استفاده کنید.

به راحتی از این اپلیکیشن استفاده کنید

در فیلتر شکن قوی و پرسرعت هیچ نوع تنظیمات اضافی مورد نیاز نیه حتی نام نویسی. به راحتی برنامه اجرا می شود و فقط با یک کلیک به سرور مورد علاقه ی خود وصل می شوید. همه چیز ساده است دانلود و فعال کنید. تا از سرویس دهی منحصر به فرد این نرم افزار عقب نمانید. همچنین این وی پی ان بخاطر این که از لخاض امنیت حرف اول را در بازار گوگل پلی می زند. کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است. و از لحاض امنیت و ایمنی به شدت پیشنهاد می شود.

استفاده رایگان و بدون از فیلتر شکن قوی و پرسرعت Teta Vpn

بیشتر کاربران از فیلتر شکن های پولی یا پریمیوم استفاده می کنند. گاه این نرم افزار های پولی چنان که باید و شاید پاسخگوی نیاز های این افراد نمی باشد. اما گروه ما با معرفی فیلتر شکن قوی و پرسرعت و در عین حال رایگان توانسته کاربران زیادی را جذب خود کنند. و افراد زیادی از آن در مرور خود و اجرای بازی های آنلاین استفاده کنند. باشد که بدون پرداخت هیچ گونه پولی به تمام خواسته های خود دسترسی پیدا کنید.

محیط نرم بی نهایت جذاب و کاربردی

فیلتر شکن قوی و پرسرعت علاوه بر ویژگی های مهم همچون امنیت، سرعت و اتصال سریع آن از ویژگی دیگری که به شدت تاثیر در جذب کاربران دارد برخوردار می باشد. وی پی ان ار بک گراند به شدت جذاب با ترکیب رنگ زرد و سیاه که بسیار عامه پسند می باشد. همچنین استفاده راحت و کلیک های برنامه در بهترین نقاط بک گراند یکی از ویژگی های قابل توجه می باشد.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید فیلتر شکن از سرعت بی نهایت قوی ای برخوردار می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Teta Vpn

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

14 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

14 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

21 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

21 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago