برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود قوی ترین فیلتر شکن اندروید Lilac VPN

اتصال به قوی ترین فیلتر شکن اندروید Lilac VPN

امروزه استفاده از فیلترشکن و سرویس های مشابه به یکی از نیازهای اساسی کاربران اینترنت تبدیل شده است. در بین این سرویس‌ ها، یکی از گزینه های محبوب و پرطرفدار، فیلترشکن Lilac VPN است. در این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق و جامعی از این سرویس بپردازیم. این ابزار یک فیلتر شکن قدرتمند و امن است که کاربران را قادر می‌ سازد تا به محتوای مسدود شده در اینترنت دسترسی داشته باشند و همچنین حریم خصوصی خود را در فضای آنلاین حفظ کنند. این سرویس با ارائه ویژگی‌ های منحصر به فرد و کارآمد، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران کسب کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار قدرتمند، قابلیت اتصال به سرورهای متعدد در نقاط مختلف جهان است. این امکان به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تغییر موقعیت مکانی خود، به محتوای محدود در کشورهای دیگر دسترسی پیدا کنند. همچنین، Lilac VPN از پروتکل های رمزنگاری قدرتمند برای حفاظت از ترافیک اینترنتی کاربران استفاده می‌ کند، که باعث افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی آن‌ ها می‌شود.

معرفی قوی ترین فیلتر شکن اندروید

این وی پی ان به عنوان قوی ترین فیلتر شکن اندروید در میان کاربرا معرفی شده است. از این رو کاربران از این وی پی ان بسیار راضی بوده اند. شیوه اتصال آسان و عملکرد سریع آن در اتصال به سرور ها سبب شده است کاربران بتوانند به این وی پی ان بیش از پیش اعتماد داشته باشند. در ادماه بهبررسی سرور های این وی پی ان می پردازیم که کاربران می توانند به چه سرور های متصل شوند.

دارای سرور های فوق قدرتمند از آمریکا

این فیلتر شکن دارای سرور های آمریکایی درون خود می باشد. سرور های آمریکا به دلیل سرعت زیاد خود بیشتر کاربران را مشتاق استفاده می کنند. این وی پی ان نیز با درک این موضوع بیشتر سرور های خود را آمریکایی قرار داده است. با درکی این موضوع براحتی می توانیم نسبت به عملکرد قدرتمند آن آگاه باشیم. علاوه بر این همه ویژگی مثبت دارای سرور های ژاپنی نیز درون خود می باشد. اتصال به این سرور ها بسیار ساده و کاربردی می باشد.

Lilac VPN رایگان و دارای اتصالی سریع

این نرم افزار دارای اتصالی فوق سریع درون خود می باشد. از این رو کاربران از آن تا وقتی که این پایداری را حفظ کند استفاده می کنند. به همین دلیل به نصب بالای 100 هزار در گوگل پلی رسیده است و توانسته است نمره 4.0 را دریافت کند. یکی دیگر از نکات قابل توجه درباره این وی پی ان این است که کاملا رایگان برای کاربران ایجاد شده است. افراد براحتی می تواند و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به سرور های متفاوت این نرم افزار متصل شوند.

تست شده در سرعت

با توجه به بررسی های انجام شده این نرم افزار دارای سرعت بالایی درون خود می باشد. تیم ما این برنامه را از لحاظ سرعت تست کرده است و مشخص است که دارای سرعت بالایی در دانلود و آپلود می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Lilac VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

24 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago