زیبا ترین و محبوب ترین فیلتر های استوری اینستاگرام در سال 2024

زیبا ترین و محبوب ترین فیلتر های استوری اینستاگرام در سال 2024

کاربرد فیلتر های استوری در اینستاگرام

فیلتر های استوری اینستاگرام ابزارهایی هستند که بیشتر برای اضافه کردن جلوه های تصویری و ویرایش تصاویر به استوری های اینستاگرام استفاده میشوند. این فیلتر ها معمولا شامل افکت های رنگی، فیلتر های زیبا، افکت های خاص و تغییرات در نور و کنتراست تصاویر میباشد. استفاده از فیلتر های استوری اینستاگرام میتواند به شما کمک کند تا تصاویرتان جذاب تر و دیدنی تر به نظر برسند و استوری های شما جذاب تر به نظر بیاید. همچنین با استفاده از فیلتر ها میتوانید به راحتی تصاویر خود را ویرایش کرده و به سبک دلخواه خود تغییر دهید. با افزایش تعداد افکت های موجود برای استوری های اینستاگرام، امکانات و قابلیت های جدیدی هم به آن اضافه شده است که به کاربران امکان می دهد تا تصاویر خود را با انواع فیلتر ها و افکت های متنوع و عالی ویرایش کنند و تجربه جدیدی در اشتراک گذاری تصاویر خود داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم بهترین و محبوب ترین افکت های استوری اینستاگرام را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم. برای اضافه کردن این فیلتر ها فقط کافیه به بخش فیلتر های استوری اینستاگرام وارد شوید و در بخش سرچ آن اسم فیلتر را کپی پیست کنید. و می توانید در صورت حس رضایت از آن برای همیشه آن را ذخیره کنید.

زیبا ترین و محبوب ترین فیلتر های استوری اینستاگرام در سال 2024

در ادامه به بهترین و زیبا ترین فیلتر های موجود در سال 2024 که به اینستاگرام اضافه شده اند می پردازیم.

1 فیلتر Not so basic

این افکت در استوری اینستاگرام درخششی زیبا به پوست و چهره شما می بخشد. علاوه بر بخشیدن حس تازگی به چهره شما با دادن رنگ قرمزی کم رنگی به زیر چشمان شما را بهتر از همیشه نشان می دهد.

2 فیلتر استوری BW Vibe

با دادن حالتی مرموز از سیاه سفید عکس های شما را در حالتی لاکچری فرو می برد. این فیلتر مناسب برای موزیک های زیبای کلاسیک و قدیمی می باشد که موجب جلب توجه فالوور های شما خواهد شد.

3 فیلتر Bold Glamour

این افکت یکی از محبوب ترین فیلتر های استوری در اینستاگرام می باشد. جز محدود فیلتر هایی است که بیشتر سلبریتی ها برای گرفتن عکس های یهویی و سلفی های خود از آن استفاده می کنند.

4 فیلتر گرم Hefe

برای کسانی که دوست دارند عکس هایی با فیلتر گرم داشته باشند این فیتر مناسب ترین. با بخشیدن حس گرمایی نه چندان تند حس زندگی را به عکس های خود اضافه کنید. و در دیدگان فالوور های خود آن ها را زنده کنید!

5 فیلتر  Ashby

یکی از فیلتر هایی که می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد Ashby است. این می تواند سایه کاربران را حذف کند و یک نور دهیی طلایی و نه چندان تند به عکس های زیبای شما اضافه کند.

6 فیلتر آرایشی Glow

آخرین فیلتری که می تواند برای خانم ها بسیار کار آمد باشد Glow است. اگر بدون چهره آرایشی مجبور به ارسال عکس های خود هستید می توانید از این فیلتر جدید استفاده کنید. حالت آرایشی که به چهره شما می بخشد مات و غیرقابل تسخیص است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *