دانلود فیلتر فیلتر شکن نپال Nepal VPN

دانلود فیلتر فیلتر شکن نپال Nepal VPN

آسان برای استفاده از اینترنت و سایت های محدود

در دنیای اینترنتی امروز با پیشرفت علم و شبکه های اجتماعی بیشتر کاربران تایم روزانه ی خود را در دنیای اینترنتی صرف می کنند. و لیکن بعضی از افراد درآمدشان از راه اینترنت به دست می آید. حال جدا از این قضایا هر فرد برای دسترسی به اینترنت باید از فیلتر شکن قوی و جدید استفاده کند. فیلتر شکن Nepal VPN یک نرم افزار همه کاره است و از امنیت و ایمنی به شدت قوی برخوردار می باشد. طراحی شده برای دسترسی به تمام برنامه ها و سایت های مورد علاقه شما اعم از اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، یوتیوب با سریعترین و قویترین سرور ها در این برنامه ها گشت و گذار کنید. امن ترین و مطمئن ترین پلتفرم دسترسی.

دانلود فیلتر فیلتر شکن نپال Nepal VPN

با عملکرد فوق العاده به شبکه های اجتماعی و بازی های آنلاین. فیلتر شکن نپال یک نرم افزار ضد فیلترینگ و بسیار کاربردی برای دسترسی سریع به سایت های خارجی حتی اگر در هر نقطه از جغرافیا قرار داشته باشید. فیلتر شکن مختص اپراتور های مختلف می باشد. و کاربران با در اختیار داشتن هر نوع اپراتوری مثل رایتل، ایرانسل، همراه اول، سامانتل می توانند متصل شوند. با فیلتر شکن نپال سرور های قوی موجود در اپلیکیشن به سایت های مختلف دسترسی پیدا کنید.

اتصال مخفی و حفاظت از حریم خصوصی

سازنده ی این اپلیکیشن از به روز ترین پروتکل های امنیتی و حفاظتی در این وی پی ان استفاده کرده است. تا کاربران با اطمینان کامل بتوانند وب گردی کنند. هنگام وب گردی هر فردی ترس اینکه اطلاعات شخصی و داده هایش در خاطر است در ذهن می پندارد. اما این وی پی ان تضمین می کند از حریم خصوصی شما محافظت می شود. و در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید مرور کنید. و با اعتماد کامل به مشغله ی خود در دنیای اینترنتی بپردازید.

دانلود فیلتر فیلتر شکن نپال Nepal VPN

ویژگی های مهم فیلتر شکن نپال Nepal VPN

کاربرانی که از اپراتور رایتل استفاده می کنند و گشت و گذار در اینترنت برایشان مشکل می باشد و دائمن با قطعی و کندی رو به رو می شوند. قطعا فیلتر شکن نپال همانند یک رهنما به آنان کمک کرده است. همچنین با این وی پی ان اتصال ناشناس و حفاظت از حریم خصوصی حفاظت از حریم شخصی آنلاین در برابر نا امنی های اینترنت. به شما کمک می کند حفاظت از حریم خصوصی خود را ارتقاء ببخشید. و حتی یا اپراتور های مختلف هیچ مشکلی در مرور شما ایجاد نشود.

اجرای بی نقص بازی های آنلاین

استفاده از فناوری مخصوص صرفا برای انتقال سریع تر اطلاعات بازی شما به سرور بازی استفاده می شود. و پینگ قوی را به کاربران خود هدیه می دهد. با این حال شما با این فیلتر شکن می توانید اجرای بازی هایی همچون پابجی، کال آف دیوتی، کلش رویال، فری فایر، و دیگر بازی های محبوب و کاربر پسند را اجرا کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این نرم افزار بسیار سریع و قابل قبول می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Nepal VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *