دانلود مستقیم وی پی ان LN VPN

دانلود مستقیم وی پی ان LN VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن LN VPN برای اندروید

در بسیاری از موارد فیلتر شکن هایی هستند که توسط کمتر کسی شناخته شده اند. از این رو دارای عملکرد بسیار قدرتمندی می باشند که افراد براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. فیلتر شکن LN VPN یک ابزار کمتر شناخته شده است که دارای قدرت و عملکرد بسیار مطلوبی می باشد. این وی پی ان می تواند هر وبسایتی را برای کاربران خود از دایره تحریم رهایی سازد. دارای عملکرد بسیار قدرتمندی می باشد و محیط نرم افزاری آن در نهایت سادگی ایجاد شده است. این می تواند برای استفاده کاربران بسیار خوب باشد.

دانلود مستقیم وی پی ان LN VPN

این وی پی ان یک برنامه آلمانی می باشد که زبان آن نیز آلمانی می باشد. این می تواند برای کاربران اندکی سخت باشد ولی بصورت کلی می تواند یکی از دلایل مهم باشد که چرا کمتر شناخته شده می باشد. اما دارای قدرت بسیار بالایی می باشد که هر شخصی براحتی می تواند از آن استفاده کند. طراحی سرور ها و اتصال به آن ها برای افراد مبتدی می تواند بسیار آسان باشد. به دلیل محیط نرم افزاری بسیار ساده آن حجم آن بسیار کم و پایین می باشد. از این رو افراد براحتی می توانند آن را در کمترین زمان دانلود و استفاده کنند.

LN VPN نیاز به ثبت نام برای استفاده

کاربران برای استفاده از تمامی خدمات این فیلتر شکن باید درون آن ثبت نام کند. از این رو افراد باید قبل از اتصال به سرور های در این فیلتر شکن اطلاعات مربوط به خود را وارد کنند. همان طور که اشاره کردیم زبان اصلی این فیلتر شکن آلمانی می باشد. که این ممکن است برای کاربران باعث شود فرایند سختی را دنبال کنند. ولی بصورت کلی افراد می توانند درون نرم افزار ثبت نام کنند تا بتوانند بصورت بهینه تر از این وی پی ان استفاده کنند.

دانلود مستقیم وی پی ان LN VPN

بدون محدودیت تایمی

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن که می تواند برای کاربران زیادی بسیار پر اهمیت باشد عدم وجود محدودیت تایمی در آن است. این می تواند به کاربران بسیار کمک کند تا هر چند تایم که خواستند از این فیلتر شکن استفاده کنند. همچنین افراد می توانند از این فیلتر شکن در هر زمان و مکانی استفاده کنند. اما پیشنهاد می شود در مکان و جایگاهی از این وی پی ان استفاده کنید که سرعت اینترنت بصورت مطلوبی در جریان باشد. در غیر اینصورت این وی پی ان نمی تواند عملکرد خوبی را از خود برای شما دوستان عزیز نشان دهد. زیرا سرعت این وی پی ان رابطه مستقیمی با سرعت اینترنت اپراتور های گوشی یا اینترنت خود شما دارد.

بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که اشاره کردیم سرعت این وی پی ان در دانلود و آپلود رابطه مستقیمی به میزان سرعت اینترنت گوشی شما دارد. از این رو اگر اینترنت ملی شما در حد معمول خود باشد این وی پی ان دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی می باشد. که افراد براحتی می توانند از آن در کارایی های خاصی استفاده کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن LN VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *