برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فعال سازی فیلتر شکن VIP گوگل پلی Tomato VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن Tomato VPN از گوگل

در دنیای امروز، دسترسی آزاد به اطلاعات و امکان ارتباط بدون محدودیت با سایر افراد در سراسر جهان از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال، در برخی کشورها و مناطق، دسترسی به بسیاری از وب‌ سایت‌ ها و محتوا های آنلاین محدود یا فیلتر شده است. از این رو فعال سازی فیلتر شکن VIP گوگل پلی Tomato VPN می تواند به کاربران تا حدود بسیار زیادی کمک کند تا از این محدودیت هایی که برای آن ها ایجاد شده اند رهایی یابند. از این رو بسیار ساده می باشد که افراد بتوانند تنها با یک کلیک به اینترنت جهانی متصل شوند.

Tomato VPN دارای اتصالی بسیار ساده و آسان برای کاربران خود می باشد. آن ها براحتی می توانند به جدید ترین سرور های ممکن متصل شوند تا بتوانند با استفاده از آن ها از همه محدودیت های ایجاد شده عبور کنند. شیوه کار با این فیلتر شکن بسیار ساده و آسان می باشد. افراد در هر سنی می توانند از این وی پی ان قدرتمند استفاده کنند تا بتوانند به جدید ترین سرور های این وی پی ان متصل شوند. با استفاده از این ویژگی کاربران می توانند بدون هیچ محدودیتی به سرور های قدرتمند متصل شوند.

وجود دو صفحه در Tomato VPN

این فیلتر شکن به قدری ساده می باشد که تنها دو صفحه را برای کاربرانی که می خواهند از آن استفاده کنن د پوشش داده است. افراد فقط کافی است از این نرم افزار استفاده کنند تا براحتی بتوانند به جدید ترین سرور های آن متصل شوند. در قدم بعد از دانلود و نصب این فیلتر شکن قدرتمند کاربران فقط کافی است. به صفحه اصلی برنامه وارد شوند و بر روی اتصال به سرور های آن کلیک کنند تا براحتی بتوانند به جدید ترین آن متصل شوند. همچنین می توانند با لمس گزینه سه خط در بالای صفحه فیلتر شکن براحتی به سرور های آن دسترسی داشته باشند. با این کار براحتی می توانند به لیست سرور های این نرم افزار وارد شوند و با انتخاب یکی از آن ها براحتی فرایند اتصال به سرور ها را شروع کنند.

بهترین فیلتر شکن VIP گوگل پلی

این نرم افزار به عنوان فیلتر شکن VIP گوگل پلی شناخته شده است. برخلاف تصور کاربران با اینکه به عنوان فیلتر شکن VIP گوگل پلی معرفی شده است. اما از کاربران هیچ هزینه ای مبنی بر استفاده از آن نمی گیرد. از این رو این وی پی ان قدرتمند خدمات بسیار با کیفیت خود را کاملا رایگان در اختیار کسانی قرار می دهد که قصد دارند از آن استفاده کنند.

حفظ حریم‌ خصوصی کاربران در برابر تمامی خطرات

این نرم افزار قدرتمند با رمزگذاری ترافیک اینترنتی کاربران و پنهان‌ سازی آدرس IP واقعی آن‌ ها، محافظت از حریم‌ خصوصی را تضمین می‌ کند. همچنین به دلیل استفاده از پروتکل های قدرتمند کاربران براحتی می توانند به همه سایت های که دوست دارند ورود داشته باشند بدون هیچ نگرانی. زیرا این نرم افزار از سیاست عدم ثبت اطلاعات کاربران پیروی می کند.

لینک دانلود فیلتر شکن Tomato VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago