آموزش ثبت نام فیلتر شکن sebekVPN همراه با لینک مستقیم دانلود

آموزش ثبت نام فیلتر شکن sebekVPN همراه با لینک مستقیم دانلود

ثبت نام فیلتر شکن sebekVPN

برای رهایی از فیلترینگ ناچار به استفاده از برنامه هایی هستیم که بتوانند تحریم های موجود را برای ما دور زده و بتوانیم بدون محدودیت از اینترنت استفاده کنیم. فیلتر شکن sebekVPN با ویژگی های منحصر به فرد خود به ما کمک میکند. که از این تحریم ها رد بشیم و بتوانیم بدون محدودیت از شبکه های اجتماعی استفاده کرده و لذت اینترنت بدون تحریم را تجربه کنیم.

برای استفاده از این فیلتر شکن حتما باید ثبت نام کرده باشید دو راه خیلی ساده برای ثبت نام کردن در این برنامه وجود دارد.

  1. شما میتوانید بعد از نصب برنامه در صفحه اول بصورت مستقیم به آدرس ایمیل خودتون از طریق گوگل وصل شده و وارد برنامه شوید که براحتی فقط با یک کلیک میتوانید ثبت نام خود را به پایان برسانید.
  2. راهکار دوم برای افرادی است که به هر دلیلی نمیخواهند از ایمیل خودشون استفاده کنند. در این حالت شما از فیک ایمیل جهت ثبت نام استفاده میکنید که فقط با سرچ کلمه فیک ایمیل در گوگل میتوانید از آن استفاده کنید. این روش کامل تست شده و شما میتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

آموزش ثبت نام فیلتر شکن sebekVPN همراه با لینک مستقیم دانلود

تعداد نصب و امتیاز دهی کاربران

متاسفانه باید بگم که امتیاز کاربران به این فیلتر شکن زیاد خوب نبوده و نتونسته مخاطب های زیادی را جذب کند. امتیاز کاربران 2.8 بوده و تقریبا 500 نفر این برنامه را نصب کرده اند. ناگفته نماند که این امتیاز از جانب کاربران بسیار کمی ثبت شده است. پس میتوان گفت هنوز امیدی هست که در آینده بتونه با آپدیت های خود و همچنین توجه به مشکلات و انتقاد کاربران خود آن را بهبود ببخشد.

بیشتر کاربرانی که از این فیلتر شکن استفاده کرده اند نارضی بوده و به دلیل پولی بودن بیشتر سرور های آن از این برنامه و سازنده آن انتقاد کرده اند.

آموزش ثبت نام فیلتر شکن sebekVPN همراه با لینک مستقیم دانلود

فیلتر شکن sebekVPN دارای بخش رایگان و پرو

این فیلترشکن دارای بخش پرو به قیمت 14 دلار در ماه است. که برای اشخاصی که دوست دارند قبل خرید آن را تست کنند فرصت 7 روزه بصورت رایگان را داده است.

حتما به این نکته توجه کنید اگر میخواهید از نسخه پرو این فیلتر شکن استفاده کنید با ایمیل واقعی ثبت نام کنید. و از فرصت 7 روزه رایگان آن استفاده کنید تا از سرعت آن مطمئن شوید.

نگاهی به سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن sebekVPN بصورت فیلم

در فیلم زیر سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را مشاهده خواهید کرد. نکته مهم این است که بعد از عدم موفقیت برنامه جهت کانکت شدن به سرور خودکار به صورت دستی سرور آمریکا را انتخاب کردم و در مدت زمان نه چندان طولانی متصل شد.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این تحریم شکن متوسط به پایین است. نقطه ضعف دیر متصل شدن به سرور را نیز نمیتوان نادیده گرفت. همچنین ثبت نام قبل استفاده از این فیلتر شکن باتوجه به ضعف هایی که دارد شاید دلیل اصلی نارضایتی کاربران باشد.

سرور هایی که این فیلتر شکن ارائه میدهد. شامل فنلاند، هلند، بلغارستان و آمریکا می باشد که بهترین آن ها در این فیلتر شکن سرور آمریکا است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *