دانلود فیلتر شکن گیم پلی iMe VPN

دانلود فیلتر شکن گیم پلی iMe VPN

اینترنت بدون حد و مرز

افراد زیادی در دنیای اینترنتی گشت و گذار می کنند ‌و در حال وب گردی یا هر چیزی که در اینترنت خلاصه می شود. اما کاربرانی هستند که از حضور آنلاین خود در دنیای اینترنتی خسته شده اند‌. به دلایلی همچون قطعی اتصال و کندی سرعت دانلود و آپلود عکس و فیلم هایی که در شکبه های اجتماعی با آن مواجه می باشند. اما فیلتر شکن iMe VPN یکی از فعال ترین و در عین حال به روز ترین نرم افزار های ضد فیلترینگ سایت ها محسوب می شود‌. از امنیت و ایمنی فوق العاده قوی برخوردار می باشد.

دانلود فیلتر شکن گیم پلی iMe VPN

قابل دسترسی به همه سایت های خارجی و داخلی حتی سایت هایی که با دلالیل سیاسی مسدود شده اند. و یا برنامه هایی که محدود هستند با این نرم افزار به راحتی اجرا کنید و از مرور خود و تجربه جدید خود لذت ببرید. علاوه بر امنیت و ایمنی ضد نفوذ آن اپلیکیشن از سرعت بالا و پینگ منحصر به فردی برخوردار می باشد. مختص کاربرانی که علاقه ی شدید به دنیای گیمینگ دارند این وی پی ان مخصوص بازی های آنلاین و گیم پلی می باشد. که شما کاربران علاوه بر لذت در وب گردی از دنیای بازی های آنلاین نیز لذت برده باشید.

از امنیت آنلاین لذت ببرید

در فضای اینترنتی امروزه هیچ چیز مهم تر از امنیت نیست. امنیت آنلاین خود را کنترل کنید و از امکانات بی پایان باiMe VPN لذت ببرید. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و همچنین داده های شخصی آنان. قابل ذکر است بعد از مرور سایت های مورد علاقه ی خود هیچ داده ای یا سابقه ای از شما ذخیره نمی شود. پس با خیال آسوده وب گردی کنید. اکنون نصب کنید تا از زندگی دیجیتال خود محافظت کنید. سازنده ی این نرم افزار امنیت و ایمنی اطلاعات کاربران را مرود توجه ی خود قرار داده است.

دانلود فیلتر شکن گیم پلی iMe VPN

ویژگی های مثب و منی فیلتر شکن iMe VPN

از ویژگی های مثبت این نرم افزار اجرای بی عیب و نقص شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام، یوتیوب، واتساپ، تویتر، فیسبوک، علاوه به دلیل اینکه نرم افزار مختص گیم پلی می باشد. بازی های آنلاین را به راحتی اجرا می کند و از پینگ بالایی برخوردار می باشد. بازی هایی همچون پابجی، کال آف، کلش، فری فایر. این وی پی ان بی‌نهایت کامل می باشد از هر نظر. از ویژگی های منفی به گفته سازندگان این وی پی ان به دلیل سیاست های پلیس امنیتی، این سرویس در بلاروس، چین، عربستان سعودی، عمان، پاکستان، قطر و کانادا قابل استفاده نیست. و از هر ناراحتی پدید آمده پوزش می طلبند.

سادگی و محیط نرم افزاری جذاب

کار با این وی پی ان بسیار ساده و راحت می باشد به طوری که فقط با یک کلیک وصل می شوید. و از محیط نرم افزاری بسیار جذابی برخوردار می باشد. که توانسته است کاربران زیادی را مجذوب خود کند.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این اپلیکیشن بسیار مفید می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن iMe VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *