دانلود فیلتر شکن گوگل پلی اندروید ZedGi vpn

دانلود فیلتر شکن گوگل پلی اندروید ZedGi vpn

سرعت منحصر به فرد و متفاوت

داشتن فیلتر شکن سریع و تنومند برای بسیاری از کاربرانی که در دنیای اینترنتی مشغول به کسب درآمد هستند‌. بسیار لازم و ضروری می باشد. که با آن بتوانید هر سایتی که مسدود شده است را اجرا کنند. و از وب هایی که به خاطر مسائل سیاسی محدود شده اند از فیلترینگ آن عبور کنند و در آن به مرور خود بپردازند‌. نرم افزار ZedGi vpn فیلتر شکنی مخصوص برای بازار گوگل پلی. بیشتر کاربرانی که از سیستم عامل اندروید بهره‌مند هستند. می توانند با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی به گوگل پلی دسترسی پیدا کنند و بازی ها و برنامه های مورد علاقه ی خود را دانلود کنند و از آن ها لذت ببرند .

دانلود فیلتر شکن گوگل پلی اندروید ZedGi vpn

فیلتر شکن گوگل پلی اندروید یکی از آن دسته نرم افزار هایی است. که به حریم خصوصی کاربران احترام می گذارد وسازنده های آن تمام تلاش خود را در راستای حفاظت از آن ها قرار داده است. بدون شک می‌توان گفت این وی پی ان بسیار کاربر پسند و مورد علاقه ی مردم قرار گرفته است. اگر نگران داده های شخصی خود هستید و می خواهید به دنیایی پر از سرعت و ایمنی سفر کنید  100% فیلتر شکن ZedGi vpn به کارتان می آید.

امنیت فوق العاده+ حفاظت از داده های شخصی

این نرم افزار علاوه بر خدمات رسانی بی‌نظیر و استفاده از گوگل پلی در سریع ترین زمان از امنیت و ایمنی به شدت قوی و پایدار برخوردار می باشد. که شما دوستان عزیز هیچ گونه نگرانی از مرور در وب سایت ها نداشته باشید. نگرانی از بابت اینکه شخص ثالثی به داده های شما دسترسی پیدا کند اصلا چنین اتفاقی نمی افتد‌. زیرا نرم افزار با استفاده از به روز ترین سخت افزار های روز دنیا توانسته است. امنیتی در برنامه ایجاد کند که کمتر سازنده ای از آن برخوردار باشد.

دسترسی به سرور های آمریکا

اپلیکشن ZedGi vpn از سرور های قوی و فوق العاده سریع برخوردار می باشد. یکی از سرور های برتر آن سرور آمریکا است که بسیار سریع و قوی می باشد. و با آن می توان به راحتی به گوگل پلی دسترسی پیدا کنید و برنامه های آن را دانلود کنید. سرور های دیگر آن شامل فرانسه، آمریکا، سوئد و غیره

دانلود فیلتر شکن گوگل پلی اندروید ZedGi vpn

فضای نرم افزاری ساده اما کاربردی ZedGi vpn

نرم افزار از محیط و بک گراند بسیار جذاب و ساده برخوردار می باشد. که کاربران را مجذوب خود می کنند. استفاده‌ از کلید های کاربردی همانند کلید اتصال و قطع اتصال، دارای کلید انتخاب خودکار. که کار را برای تمام کاربران راحت می کند. به گفته ی سازنده ی این نرم افزار علاوه بر این، به دلیل سیاست های امنیتی خاص، استفاده از این سرویس در بلاروس، چین، عربستان سعودی، عمان، پاکستان، قطر، بنگلادش، هند، عراق، سوریه، روسیه و کانادا محدود شده است.

فیلم تست و برسی سرعت دانلود و آپلود ZedGi vpn

همان طور که مشاهده کردید، فضای نرم افزار این اپلیکیشن به شدت کاربر پسند و همچنین سرعت دانلود و آپلود آن بی نهایت سریع و قابل پسند است.

لینک دانلود فیلتر شکن ZedGi vpn

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *