برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم فیلتر شکن گرگ برای همراه اول و ایرانسل

اتصال فوری به سرور های فیلتر شکن گرگ

فیلتر شکن گرگ یک ابزار عالی منتشر شده در گوگل پلی است. که ما می توانیم با استفاده از این وی پی ان فیلترینگ های اعمال شده بر روی نرم افزار ها و وب سایت ها را در کشور دور بزنیم. این وی پی ان دارای قدرتی بالا برای اپراتور های همراه اول و ایرانسل می باشد. لازم به ذکر است عملکرد این ابزار در سایر اپراتور ها نیز بسیار قدرتمند و مورد تایید می باشد. اما با توجه به توضیاحات داده شده درباره این نرم افزار سرعت آن در این اپراتور ها به شدت بالا می باشد.

شدید ترین محدودیت های ایجاد شده را می توان با استفاده از این فیلتر شکن فقط با یک کلیک ساده از بین برد. زیرا دارای عملکردی بسیار مفید برای اپراتور های ایرانی می باشد. بدون هیچ محدودیت مکانی کاربران چه در سفر های دور باشند و یا در مکان های عمومی براحتی می توانند از سرور های این فیلتر شکن استفاده کنند. بهبود عملکرد این فیلتر شکن رابطه مستقیمی به میزان سرعت اینترنت شما دارد. از این رو قبل از اتصال به سرور های این فیلتر شکن حتما اینترنت خود را بررسی کنید و از فعال بودن بسته اینترنتی اطمینان حاصل کنید.

گرگ وی پی ان دارای کانکشن هوشمند

اتصال خودکار در این وی پی ان به کاربران اجازه می دهد در مدت زمان بسیار کمی بهترین سرور را انتخاب کنند. این وی پی ان با اضافه کردن این ویژگی سادگی را درون محیط نرم افزاری خود برای استفاده کاربران را دوچندان کرده است. این ویژگی علاوه بر اضافه کردن سادگی به محیط نرم افزار تایم بسیار کمی را از کاربران در جهت استفاده می گیرد. همچنین رایگان بودن استفاده درون این ابزار کاربران زیادی را ترغیب به استفاده کرده است. زیرا عملکرد آن دست کمی از فیلتر شکن های پولی بازار ندارد.

بررسی میزان پایداری بعد اتصال

همان طور که اشاره کردیم سرعت این وی پی ان برای اتصال بسیار بالا می باشد. این تمام مراحل اتصال نمی باشد زیرا فرایند بعد اتصال به سرور ها نیز بسیار مهم می باشد. به لطف پایداری بعد اتصال به سرور های این فیلتر شکن کاربران بعد از یکبار استفاده قطعا دوباره آتش اشتیاق استفاده از این فیلتر شکن شعله ور می شود. برای داشتن تجربه اتصالی پایدار در این فیلتر شکن در صورت نمایش تبلیغات بعد اتصال به سرور ها حتما تا پایان آن منتظر بمانید تا سرور بصورت پایدار برای شما کار کند.

تست سرعت دانلود و آپلود GORG VPN

بررسی عمی و ویدیویی سرعت دانلود و آپلود در این فیلتر شکن می تواند تاثیر مستقیمی برای تصمیم گیری در دانلود و نصب آن از جانب شما داشته باشد. از این رو با پخش این فیلم زیر براحتی می توانید میزان عملکرد این وی پی ان را مشاهده و ارزیابی کنید.

همان طور که قابل مشاهده است سرعت این وی پی ان در دانلود بسیار مطلوب می باشد. سرعت آن در آپلود برخلاف اکثر فیلتر شکن های موجود بسیار قدرتمند می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن گرگ وی پی ان

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago