برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن کیوی وی پی ان 2023

آموزش استفاده از فیلتر شکن کیوی وی پی ان 2023

دسترسی آزاد و امن به اینترنت یکی از نیاز های اساسی هر فردی است. با توجه به محدودیت‌ های موجود در دسترسی به برخی محتوا‌های آنلاین در ایران، استفاده از فیلتر شکن‌ ها می‌تواند راه‌حل مناسبی برای رفع این مشکل باشد. در این مقاله، به بررسی یکی از این فیلتر شکن‌ ها به نام فیلتر شکن کیوی وی پی ان می‌ پردازیم. و مزایای استفاده از آن را مورد بررسی قرار می‌ دهیم. بصورت کلی این نرم افزار یکی از جدید ترین وی پی ان های موجود است که کاربران زیادی از آن به عنوان ابزاری قدرتمند یاد می کنند. دارای عملکرد قدرتمندی درون خود می باشد تا کاربران براحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

کیوی وی پی ان یکی از محبوب‌ ترین و قدرتمند ترین فیلتر شکن‌های موجود در بازار است که توسط گروه Beyou Mobile‏ ارائه می‌شود. این فیلتر شکن با استفاده از فناوری VPN، ترافیک اینترنتی کاربران را رمزگذاری کرده و آن را از طریق سرورهای خود هدایت می‌کند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند به محتوا‌های فیلتر شده دسترسی پیدا کرده و همچنین امنیت اطلاعات خود را نیز افزایش دهند. از این رو تا به الان دارای عملکرد خوبی بوده است و کاربران در طول روز بصورت مستمر از آن استفاده می کنند.

حفظ حریم خصوص و بالا بردن امنیت کاربران

استفاده از کیوی وی پی ان به کاربران امکان می‌ دهد تا فعالیت‌ های آنلاین خود را به صورت ناشناس انجام دهند و از این طریق، حریم خصوصی خود را حفظ کنند.
برخی از محتوا های آنلاین به دلیل محدودیت‌ های جغرافیایی، در دسترس همه کاربران قرار ندارند. با استفاده از کیوی وی پی ان، کاربران می‌توانند به این محتوا ها دسترسی پیدا کنند. همچنین در مواردی که اتصال به اینترنت با محدودیت‌ هایی همراه است، استفاده از این فیلتر شکن تست شده می‌تواند به بهبود سرعت اینترنت کمک کند.

آموزش نصب و اجرای فیلتر شکن کیوی

کاربران برای استفاده از این وی پی ان ابتدا باید آن را دانلود و نصب کنند. بعد از طی کردن این مراحل ساده براحتی می توانند این وی پی ان قدرتمند را در گوشی خود اجرا کنند. ممکن است در برخی از گوشی های اندرویدی این نرم افزار به خوبی عمل نکند. زیرا امکان دارد که ورژن اندرویدی آن ها بسیار پایین باشد. ولی با توجه به بررسی های انجام شده در بسیاری از گوشی ها براحتی می تواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. بعد از طی کردن این مراحل به دلیل عدم نیاز به ثبت نام در این وی پی ان افراد براحتی می توانند با یک لمس ساده به سریع ترین سرور های موجود در این نرم افزار متصل شوند.

دارای سرور های اختصاصی هندی

تنوع در سرور ها در فیلتر شکن کیوی وی پی ان موجب شده است افراد در استفاده از این فیلتر شکن بسیار راضی باشند. از این رو افراد می توانند به سرور های قدرتمند و اختصاصی هندی در این نرم افزار براحتی متصل شوند.

لینک دانلود فیلتر شکن کیوی وی پی ان

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago