برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن کوسه + آموزش راه اندازی

آموزش فعال سازی فیلتر شکن کوسه

فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می باشند که کاربران زیادی به آن ها نیاز خواهند داشت. از این رو در این مقاله به بررسی یک فیلتر شکن قوی می پردازیم تا کاربران براحتی بتوانند از آن استفاده کنند. فیلتر شکن کوسه به کاربران کمک می کند تا براحتی بتوانند از فضای دیجیتالی بدون محدودیت عبور کنند. این ویژگی می تواند برای افرادی که بدنبال یک فیلتر شکن قدرتمند هستند بسیار مفید می باشد. برای استفاده بهتر از این نرم افزار براحتی می توانید ویژگی های قدرتمند آن را دنبال کنید.

بصورت کلی این نرم افزار دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای می باشد. هر شخصی براحتی می تواند از آن برای فضای دیجیتالی خود استفاده کند. همچنین دارای امنیتی بالا می باشد که مورد تایید افرادی است که از آن استفاده کرده اند. این می تواند یکی از مهم ترین و قوی ترین ویژگی های این نرم افزار باشد که سبب شده است افراد زیادی از آن استفاده کنند. از طرفی تیم قوی این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد از تمامی سرور های این نرم افزار قدرتمند استفاده کنند. تا بتوانند امنیت خود را تضمین کنند و در هر لحظه به فضای دیجیتالی دسترسی داشته باشند.

آموزش فعال سازی فیلتر شکن کوسه

فعال سازی این وی پی ان بسیار ساده می باشد. بسیاری از وی پی ان ها برای استفاده به کاربران اجازه می دهند درون آن ثبت نام کنند. بسیاری از این ثبت نام ها ساده می باشند و هر شخصی می تواند از ان بهره مند شود. سیاست این فیلتر شکن قدرتمند بسیار ساده تر می باشد. افرادی که این ابزار قدرتمند را نصب می کنند براحتی می توانند از آن استفاده کنند. از این رو تنها لازمه این ابزار قدرتمند دانلود کردن آن و در انتها نصب آن می باشد. پس از آن هر شخصی می تواند در کمترین زمان به جدید ترین سرور های این وی پی ان دسترسی داشته باشد.

کوسه وی پی ان دارای سرور های افغانستان

یکی از سرور های پرقدرت در این فیلتر شکن که کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند سرور های افغانستان می باشد. این سرور ها دارای اتصالی قوی و استفاده بسیار سریع می باشند. کاربران براحتی می توانند از این سرور ها استفاده کنند. همچنین استفاده از آن ها کاملا رایگان می باشد و هر شخصی بدون پرداخت هیچ هزینه ای می تواند از تمامی آن ها استفاده کند.

مشاهده آمار کوسه VPN در گوگل پلی

به دلیل تیم قوی که این نرم افزار دارد توانسته است افراد زیادی را به خود برای استفاده جذب کند. از این رو بالای 10 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است. این عدد می تواند عددی بالا باشد و در مرور زمان به دلیل عملکرد قدرتمند آن براحتی افزایش پیدا کند. همچنین با این نصب توانسته است نمره بالای 4.1 را براحتی از طرف استفاده کنندگان دریافت کند. این آمار برای این نرم افزار کاملا تایید شده می باشد و هر شخصی براحتی می تواند از آن در جهت اهداف دیجیتالی خود استفاده کند.

لینک دانلود فیلتر شکن کوسه وی پی ان

VPN

Recent Posts

لینک دانلود فیلتر شکن ایرانسل AKN VPN

دریافت سریع لینک دانلود فیلتر شکن ایرانسل اپراتور ایرانسل یکی از پرطرفدار ترین اپراتور های…

23 ساعت ago

وی پی ان شیلد برای اندروید Gamers Shield VPN

دانلود مستقیم وی پی ان شیلد وی پی ان ها ابزار های قدرتمندی می باشند…

23 ساعت ago

دانلود و نصب سه ایکس وی پی ان XXX VPN

به حریم خصوصی و قابلیت اطمینان خود اهمیت دهید با استفاده از وی پی ان…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن فعال در سراسر جهان EURO VPN

رایگان و سریع در هر نقطه از جغرافیا معمولا افرادی که از وی پی ان…

2 روز ago

دانلود مستقیم وی پی ان اندونزی Indonesia VPN

فعال سازی وی پی ان اندونزی وی پی ان اندونزی Indonesia VPN یک ابزار کارآمد…

2 روز ago

بروزرسانی فیلتر شکن آمریکا

دریافت بروزرسانی فیلتر شکن آمریکا فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می باشند که کاربران…

2 روز ago