برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نصب فیلتر شکن کندی + لینک دانلود مستقیم

دانلود مستقیم فیلتر شکن کندی

در حال حاضر، ارتباط اینترنتی در جهان مدرن بسیار اهمیت دارد. با توجه به محدودیت‌ ها و فیلتر های مختلف که توسط برخی کشورها یا سازمان‌ ها اعمال می‌شوند. استفاده از یک فیلتر شکن برای دسترسی به محتوای مسدود شده یا محدود شده ضروری است. Candy VPN یا فیلتر شکن کندی یکی از فیلتر شکن‌ های محبوب و قدرتمند است. که این امکان را به کاربران می‌ دهد تا به راحتی از این محتوا ها دسترسی پیدا کنند. این وی پی ان ابزاری قدرتمند است. که با استفاده از آن می‌ توانید به راحتی از فیلتر ها عبور کنید. و به تمامی وب‌ سایت‌ ها و برنامه‌ های مسدود شده دسترسی پیدا کنید. این ابزار دارای سرورهایی در کشورهای مختلف است که به کاربران امکان می‌ دهد تا از طریق آنها به اینترنت وصل شوند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

با استفاده از فیلتر شکن کندی، به راحتی می‌توانید از تمامی فواید اینترنت بهره‌ مند شوید. از آنجا که Candy VPN قابلیت اتصال به سرورهای مختلف را دارد، می‌توانید به تمامی محتواهای مسدود شده دسترسی پیدا کنید و از اینترنت بدون هیچ مشکلی لذت ببرید. از این رو دارای اتصالی فوق قدرتمند درون خود می باشد تا کاربران براحتی بتوانند فعالیت های اینترنتی خود را به اتمام برسانند.

بررسی عملکرد فیلتر شکن کندی در اپراتور های مختلف

این وی پی ان دارای عملکردی قدرتمند می باشد که بیشتر کاربران در هنگام استفاده از این وی پی ان می توانند آن را درک کنند. از این رو طبق بررسی های انجام شده این نرم افزار می تواند برای تمامی اپراتور ها عملکرد قدرتمندی را از خود نشان دهد. از این رو افراد می توانند از اپراتور های مانند ایرانسل، همراه اول، رایتل، سامانتل و حتی اینترنت خانگی برای اتصال به سرور های این فیلتر شکن استفاده کنند.

منظور از وجود سرور های اختصاصی در Candy VPN چیست ؟

یکی از ویژگی‌های برجسته فیلتر شکن Candy VPN، وجود سرور های اختصاصی در سرویس آن است. وجود سرور های اختصاصی در یک فیلتر شکن، به کاربران این امکان را می‌دهد. که بدون نگرانی از افشای اطلاعات و انتقال آنها به طرف سوم، به اطلاعات و خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. سرورهای اختصاصی علاوه بر افزایش سرعت اتصال به اینترنت و کاهش تاخیر، همچنین اطمینان از امنیت و حریم خصوصی کاربر را نیز فراهم می‌کنند. با اینکه امروزه بسیاری از VPN‌ ها سرور های اشتراکی را برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کنند، اما وجود سرورهای اختصاصی در فیلتر شکن کندی، این سرویس را از بقیه متمایز می‌کند و به کاربرانش امکان می‌دهد تا از امکانات بیشتری بهره‌مند شوند.

قدرتمند برای رفع تحریم پیام رسان های خارجی

افرادی که بیشتر تایم خود را به گشت و گذار در شبکه های اجتماعی یا پیام رسان های خارجی می گذارند این وی پی ان می تواند برای آن ها بسیار مفید باشد. یرا دارای سرعت بالایی در دانلود و آپلود می باشد. از این رو با اعتمادی ساده می توانند از این وی پی ان قدرتمند اندروید استفاده کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن کندی وی پی ان

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید Ego VPN

آموزش استفاده از فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید Ego VPN در دنیای دیجیتالی امروز یکی…

1 ساعت ago

فیلتر شکن جدید برای ایرانسل Guajiro VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن جدید برای ایرانسل Guajiro VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی…

1 ساعت ago

دانلود وی پی ان رایگان و ایمن Free VPN

ابزاری ضروری و نامحدود برای دسترسی به دنیای اینترنتی خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی…

21 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

21 ساعت ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

22 ساعت ago