دانلود فیلتر شکن کم حجم Beebite VPN

دانلود فیلتر شکن کم حجم Beebite VPN

نحوه اجرای وی پی ان Beebite VPN در موبایل های قدیمی

بسیاری از وی پی ان ها برای نشان دادن میزان قدرت برنامه خود به ایجاد یک فیلتر شکن بسیار پیچیده می پردازند. که این در بیشتر مواقع جز سردرگمی برای افراد ایجاد نمی کند. فیلتر شکن Beebite VPN در نهایت سادگی ساخته شده است که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند تا محدودیت های ایجاد شده را از بین ببرند. این وی پی ان دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده این می باشد که کاربران زیادی را مجذوب خود ساخته است. همچنین باید توجه داشته باشید که محیط نرم افزاری این فیلتر شکن با بسیاری از وی پی ان ها مشابه می باشد.

دانلود فیلتر شکن کم حجم Beebite VPN

این می تواند یکی نقاط ضعف های این فیلتر شکن باید. زیرا افراد ممکن است از لحاظ ذهنی خاطره خوبی در برنامه های مشابه این نداشته باشند. از این رو از ان فیلتر شکن نیز با همین تفکر استفاده کنند. اما کاربران در استفاده از این وی پی ان براحتی می توانند بسیاری از محدودیت های دیجیتالی که برای آن ها انجام شده است را از بین ببرند. زیرا دارای سادگی بی اندازه می باشد که هر کاربری براحتی می تواند از آن استفاده کند.

ایجاد حساب کاربری برای استفاده

کاربران برای استفاده از این وی پی ان باید درون آن ثبت نام کنند. توجه داشته باشید که برای این ثبت نام نیازی به ایجاد حساب کاربری بسیار پیچیده نمی باشد. همچنین هیچ نیازی به ثبت آدرس ایمیل و تایید آن نمی باشد. پس می توان نتیجه گرفت فلسفه ثبت نام در این وی پی ان بسیار ساده می باشد. طوریکه هر شخصی می تواند درون این فیلتر شکن ثبت نام کند. برای ثبت نام درون این وی پی ان فقط کافی است یک نام کاربری ایجاد و انتخاب کنید. سپس یک رمز عبور انتخابی نیز ایجاد کنید. در نهایت با لمس بخش اتصال براختی می توانید به سرور های آن متصل شوید.

دانلود فیلتر شکن کم حجم Beebite VPN

Beebite VPN دارای امنیتی بالا

همان طور که اشاره کردین این وی پی ان دارای امنیتی بالا برای کاربران خود می باشد. همین موضوع باعث شده است افراد در هنگام استفاده از این فیلتر شکن کاملا حس اطمینان بالایی داشته باشند. از این رو در توضیحات خود این فیلتر شکن سازنده آن کاملا بر این موضوع تاکید داشته است که امنیت کاربران برای آن ها در اولویت می باشد. از این رو افراد می توانند در هنگام استفاده از وای فای های عمومی براحتی از آن استفاده کنند. زیرا هیچ خطری آن ها را تهدید نمی کنند. همچنین با تغییر آی پی با اتصال به سرور های این فیلتر شکن تمامی فعالیت های آن ها مخفی می شود.

بررسی کامل سرعت

این فیلتر شکن دارای سرعت مطلوبی می باشد. لازم به ذکر است که در آپلود بسیار ضعیف عمل می کند و در این بخش قطعا نیاز به بهینه سازی دارد. اما افراد براحتی می توانند فایل های مورد نظر خود را از هر منبعی با استفاده از این وی پی ان دانلود و استفاده کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن Beebite VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *