فیلتر شکن کلید سبز بدون قطعی + لینک دانلود مستقیم

فیلتر شکن کلید سبز بدون قطعی + لینک دانلود مستقیم

پایین بودن پینگ فیلتر شکن کلید سبز، مهم ترین ویژگی

همه ما نسبت این موضوع که برای دسترسی نامحدود به اینترنت نیاز به تحریم شکن داریم اطلاع داریم. فیلتر شکن های زیادی توسط افراد مختلفی ساخته شده اند که به ما کمک میکنند از این تحریم ها عبور کنیم و از اینترنت آزاد لذت ببریم. یکی از برنامه های قوی جهت دور زدن تحریم ها فیلتر شکن کلید سبز است.

یکی از نقطه قوت این فیلتر شکن پایین بودن پینگ این فیلتر شکن است که بسیاری از کاربرای حس رضایت خود را درباره آن در گوگل پلی نوشته اند. همچنبن ابن برنامه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و استفاده از آن حس خوبی را به کاربران انتقال میدهد.

فیلتر شکن کلید سبز بدون قطعی + لینک دانلود مستقیم

فیلتر شکن کلید سبز انتخابی مناسب برای همراه اول، ایرانسل و وای فای

طبق گفته سازنده این برنامه سرعت کانکت شدن این فیلتر شکن در همراه اول، ایرانسل و وای فای به مراتب بیشتر و بهتر از سایر اپراتور های دیگر است. همچنین اتصالی پایدارتر و سرعت پینگ بالاتری هم برای کاربران فراهم می آورد. شما میتوانید از ایرانسل و رایتل هم برای اتصال به این فیلتر شکن استفاده کنید منتهی فقط بعضی از سرور ها کانکت میشوند که باید تست و بررسی کنید.

عدم شلوغی سرور های KLID SABZ VPN 

جدید بودن این فیلتر شکن مهم ترین و اصلی ترین دلیل مبنی بر خلوت بودن سرور های آن است. به دلیل اینکه کاربران زیادی از آن استفاده نمیکنند سرعت اتصال و همچنین سرور های با سرعت بالا را برای کاربران فراهم می آورد.

اگر شما از این برنامه استفاده کنید یا در حال استفاده از آن هستید جز ذسته اولین افرادی در استفاده از این فیلتر قرار میگیرید و طبیعتا بهره بیشتری از آن میبرید.

فیلتر شکن کلید سبز بدون قطعی + لینک دانلود مستقیم

KLID SABZ VPN دارای خدمات رایگان و حرفه ای

یکی از ویژگی های این برنامه خدمات رایگان و حرفه‌ای در زمینه دسترسی به منابع اینترنتی مسدود شده است. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی و بدون هیچ گونه محدودیتی به سایت‌ها و خدمات آنلاین دسترسی پیدا کنند. با استفاده از فیلتر شکن کلید سبز، می‌توانید به راحتی در کشورهای دارای سانسور اینترنتی و یا در محیط‌هایی که به دلیل محدودیت‌هایی مثل فایروال‌ها، فیلترها یا مسدود شدن IP، به سایت‌ها و خدمات اینترنتی دسترسی ندارید، به آنها دسترسی داشته باشید.

بنابراین، اگر در جایی قرار دارید که دسترسی به برخی سایت‌ها و خدمات اینترنتی مسدود شده است، می‌توانید از خدمات رایگان و حرفه‌ای فیلتر شکن کلید سبز استفاده کنید تا به آزادی دسترسی به اینترنت دست یابید.

فیلتر شکن کلید سبز بدون قطعی + لینک دانلود مستقیم

KLID SABZ VPN دارای رابط کاربری ساده و عام پسند

این فیلتر شکن دارای رابط کاربری ساده و بسیار آسانی است. صفحه اصلی آن شامل دکمه اتصال و دکمه انتخاب دستی و خودکار سرور ها می باشد. دارای یک دکمه دیگه که بوسیله آن وارد بخش نظردهی و همچنین یکسری بخش های دیگر میشوید می باشد. شما میتوانید پس از نصب این برنامه براحتی از آن استفاده کنید.

ویدیوی تست سرعت دانلود فیلتر شکن کلید سبز

در ویدیوی زیر ما به شما نشان خواهیم داد که اولا رابط کاربری این فیلتر شکن چگونه است. و دوما سرعت دانلود آن را بوسیله برنامه سپیدتست بررسی میکنیم.

همان طور که مشاهده کردید سرعت آن بسیار خوب و قابل قبول است. شما میتوانید پس از مشاهده ویدیوی بالا با مقایسه نیاز و انتظارت خود نسبت به این فیلتر شکن تصمیمی درست تر در جهت نصب آن بگیرید.

دارای بیش از 50 سرور با پینگ پایین

این فیلتر شکن بالای 50 تا سرور را برای کاربران فراهم آورده است. که پینگ آن ها از 60 که پایین ترین است شروع شده و تا سقف 250 می رسد. شما میتوانید بصورت خودکار و یا دستی به یرور انتخابی خودتون وصل شوید.

 

دانلود فیلترشکن کلید سبز

دیدگاه‌ها

4 پاسخ به “فیلتر شکن کلید سبز بدون قطعی + لینک دانلود مستقیم”

  1. حمیرا نیم‌رخ
    حمیرا

    عالیه ، من از همین سایت دانلود کردم و جدیدترین نسخه بود

  2. هدیه تهرانی نیم‌رخ
    هدیه تهرانی

    بهترین فیلترشکن برای اندروید ، عالیییییی

  3. 34.01hv6y3dqwyy0ch3wp8rcvyqjz@mail4u.fun نیم‌رخ

    rerum excepturi voluptates repudiandae autem et pariatur nihil at incidunt molestiae deserunt numquam. voluptas dolorem sapiente distinctio temporibus occaecati impedit ut ab magnam consequatur facere ut nostrum qui vero doloribus qui rem non. qui et maiores dolores et. quaerat ullam quisquam ratione aut aut quia vero consectetur ut cum et dolor id commodi et sed quia vel.

  4. احسان نیم‌رخ

    خیلی خوب و سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *