برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن کلیدی قوی رایگان Address VPN

اینترنت خود را ایمن کنید

استفاده از فیلتر شکن در جامعه به شدت افزایش یافته است. همین امر باعث شده سازنده ها وی پی ان های جدیدتری در گوگل پلی انتشار دهند و در خدمت کاربران قرار دهند. تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. هر یک از این نرم افزار ها دارای خصوصیات مثبت و منفی می باشند که در ادامه به آن می‌پردازیم. فیلتر شکن Address VPN یک نرم افزار کلیدی قوی و رایگان می باشد. که توسط کاربران بسیار مورد حمایت قرار گرفته است. یکی از ویژگی های مهم و منحصر به فرد آن کلیدی و قابل استفاده در همه سایت و برنامه ای می باشد.

همچنین قوی و با سرعت بالای اتصال توانسته خواسته‌های مردم را رفع کند. اپلیکیشن رایگان بوده و از سرور های بی شماری برخوردار می باشد. با آسان ترین روش و کسر ثانیه فقط با یک کلیک روی آن وصل شوید. و از دنیای اینترنتی لذت ببرند. معمولا انسان میل به تجربه های جدید دارد بخصوص در دنیای اینترنتی ولی به علت فیلترینگ سایت های مورد علاقه و بازی های آنلاین این تجربه نیز محدود می باشد. اما با استفاده از فیلتر شکن Address VPN می توانید به همه ی این خواسته ها و تجربه ها دسترسی پیدا کنید.

سرور های فوق العاده سریع

نرم افزار شامل سرور های قوی همانند آمریکا، کالیفورنیا، آلمان، هلند، هند، سنگاپور. که هر کدام از سرعت منحصر به فردی برخوردار می باشند. بعد از وصل شدن به هر یک از این سرور ها به راحتی می توانید بازی های آنلاین را اجرا کنید. بازی های محبوبی همچون پابجی، کال آف، کلش و فری فایر. کاربران گیمر دیگر نگران پینگ ضعیف و قطعی اتصال خود نباشند. با خیال راحت از بازی کردن خود لذت ببرید. و از سرعت سرور های وی پی ان به آسانی استفاده کنید.

حفاظت از حریم خصوصی کاربران

این فیلتر شکن توجه ای ویژه ای به حریم خصوصی کاربران خود دارد. به طوری که با محافظت از اطلاعات شخصی آنان وجود دسترسی هر شخص دیگری را محدود ساخته. هیچ شخص ثالثی نمی تواند به داده های مخاطبین دسترسی پیدا کند. و با اطمینان کامل از وی پی ان استفاده کنید. سایت های مسدود را باز کنید و از مرور خود لذت ببرید.

فیلتر شکن Address VPN پایدار و قابل اعتماد

سرورهای این نرم افزار هر بار اتصال پایدار و قابل اعتماد را تضمین می کند. با وقفه های اینترنتی و قطعی اتصال خداحافظی کنید و از اتصال مداوم لذت ببرید. این اپلیکیشن بسیار کلیدی و قوی می باشد. و از سرور های رایگان بهرمند است که کاربران بتوانند در هر نقطه ی جغرافیا که باشند، از آن استفاده کنند. مروری امن و ایمن را با این وی پی ان تجربه کنید. سایت هایی که به دلایل سیاسی مسدود شده اند را به راحتی باز کنید و مرور کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید فیلتر شکن ساده و فوق العاده از کارایی بالایی برخوردار می باشد. همچنین سرعت دانلود و آپلود آن مورد پسند کاربران قرار گرفته است.

لینک دانلود فیلتر شکن Address VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago