برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن کلیدی ضد نفوذ Troot vpn

سیاست دقیق عدم ورود به سیستم

امروزه بیشتر کاربران مجازی برای تماشا فیلم های سینمایی از پلتفرم های پخش متفاوتی استفاده میکنن بخصوص نتفلیکس. اما به دلیل فیلترینگ آن کاربران روی به دانلود فیلتر شکن آورده اند. تا بتوانند از فیلترینگ های مختلف عبور کنند و از مرز محدودیت خارج بشوند. فیلتر شکن Troot vpn یک نرم افزار به شدت قوی و کاربردی است. از امنیت فوق العاده قوی و محافظت ایمن برخوردار می باشد. یک فیلتر شکن کلیدی ضد نفوذ است که نیازی پیکربندی یا نام نویسنده ندارید. فقط کافی است روی یک دکمه کلیک کنید، می توانید به صورت ایمن و ناشناس به اینترنت دسترسی داشته باشید.

همچنین از حریم خصوصی کاربران محافظت می کند. و اجازه نمی دهد هیچ شخصی به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کند. یک شبکه VPN جهانی شامل آمریکا، اروپا و آسیا است که به مردم خدمات رسانی می کند. و در حال گسترش به کشور های دیگر و بزرگتر می باشد. استفاده از اکثر سرورها رایگان. است، برای استفاده می توانید روی پرچم کلیک کنید و هر زمان که خواستید سرور را تغییر دهید. از این رو با داشتن فیلتر شکن قوی و ایمن می توانید به سایت های خارجی دسترسی پیدا کنید.

امنیت قوی و ایمن

سازنده ی این نرم افزار از به روز ترین پروتکل های امنیتی و حفاظتی در این برنامه استفاده کرده است. تا کاربران با اطمینان خاطر وب گردی کنند و مرور امن را تنها با یک کلیک برای خود انتخاب کنند. این نرم افزار از یک سیاست دقیق عدم ورود به سیستم پیروی می کند. و همین دلیل باعث شده کاربران مطمئن باشند از در امان بودن داده ها و اطلاعات شخصی خود. تضمین می کند داده های شما در برابر نا امنی های اینترنتی محافظت می شود. و از داشتین چنین وی پی انی در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید فعال باشید.

فیلتر شکن کلیدی ضد نفوذ Troot vpn

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی این وی پی ان فناوری است. که یک اتصال امن و رمزگذاری شده را از طریق یک شبکه عمومی مانند اینترنت ایجاد می کند. VPN ها معمولا برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین. انتقال امن داده ها، و دور زدن سانسور و محدودیت های جغرافیایی استفاده می شوند. به همین دلیل این برنامه یک فیلتر شکن کلیدی ضد نفوذ می باشد که شما با نصب آن از امکانات مختلف برخوردار می شوید. با انتخابی درست و کار آمد می توان دنیای اینترنتی را برای خود فعال و آزاد کنید.

دور زدن سانسور و استفاده از شکبه های اجتماعی

با اتصال به یک سرور در یک کشور دیگر، می توانید این محدودیت ها را دور زده و به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. به وب سایت ها و برنامه ها مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام دسترسی داشته باشید. یک نرم افزار قوی با پینگ عالی برای اجرای بازی های آنلاین.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و کاربردی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Troot vpn

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago