دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Evo VPN

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Evo VPN

دسترسی‌ راحت به منابع شبکه اجتماعی

گاه یکی از خواسته‌ های مردم داشتن فیلتر شکن قوی و ایمن است. به طوری که بتوانند به طور آنلاین در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف گشت و گذار کنند. فیلتر شکن Evo VPN یک وی پی ان بسیار سریع و قابل استفاده برای تمام کاربران است. امنیت و ایمنی به شدت قوی که افراد با اطمینان و اعتماد کامل وب گردی کنند. به شما کمک می کند به راحتی به منابع شبکه جهانی دسترسی پیدا کنید و از زندگی آنلاین در اینترنت خود لذت ببرید. دسترسی به تمام اپراتور های موجود اعم از ایرانسل، همراه اول، رایتل، سامانتل، تالیا. برای ارائه تجربه دسترسی به شبکه ایمن، پایدار و پرسرعت به کاربران اختصاص داده شده است.

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Evo VPN

مهم نیست کجا هستید، تا زمانی که اتصال شبکه وجود دارد، با  فیلتر شکن کاملا رایگان می تواند به شما کمک کند به راحتی به منابع شبکه جهانی دسترسی داشته باشید. از حریم خصوصی شبکه خود محافظت کنید از شما در برابر نا امنی های اینترنتی محافظت می کند. بدون هیچ گونه دردسری و به شما اجازه می دهد از یک زندگی اینترنتی بدون نگرانی لذت ببرید. از تجربه ی جدید خود لذت ببرید‌ و محتوای مورد علاقه ی خود را به راحتی به اشتراک بگذارید.

امنیت بی نظیری و حفاظت شده

سازنده ی نرم افزار به شدت روی امنیت و حریم خصوصی کاربران حساس است. به همین خاطر از به روز ترین پروتکل های حفاظتی استفاده کرده است تا کاربران بتوانند مروری امن داشته باشند. از فناوری رمزگذاری قدرتمند برای محافظت از حریم خصوصی شبکه کاربران و اطمینان از افشا نشدن سابقه ی مرورآنلاین شما توانسته امنیت ضد نفوذ طراحی کند. دسترسی راحت به محتوای جهانی و شبکه های اجتماعی با امنیت فوق العاده قوی که هیچ کس نمی تواند به آن ها دسترسی پیدا کند.

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Evo VPN

فیلتر شکن کاملا رایگان Evo VPN

رابط کاربری ساده و رایگان، سرور های فیلتر شکن کاملا رایگان بوده. فقط با یک کلیک برای اتصال به سرور و آنلاین شدن در دنیای اینترنتی تا بتوانید بدون نگرانی و به صورت کاملا رایگان به وب سایت ها دسترسی پیدا کنید. استفاده از Evo VPN واقعاً آسان است. به راحتی می توانید به وب سایت های داخلی دسترسی داشته باشید حتی زمانی که در خارج از کشور هستید. سرعت نیز بسیار سریع است. و کابران از آن بسیار راضی هستند.

اجرای بازی های روز دنیا

این اپلیکیشن شامل بهترین سرور های روز دنیا است تا افراد بتوانند از آن در گشت و گذار شبکه های اجتماعی استفاده کنند و با کندی و قطعی اتصال خداحافظی کنند. علاوه بر این یک امر مهم برای کاربران گیمر می باشد تا بازی های روز دنیا را با بهترین کیفیت اجرا کنند همانند پابجی، کال آف دیوتی، کلش رویال و فری فایر‌. با پینگ ضعیف و کند خداحافظی کنید. و به دسترسی سریع و ایمن سلام کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این نرم افزار به شدت قوی و سریع است.

لینک دانلود فیلتر شکن Evo VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *