برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن کاربردی Winking Link VPN

برنامه کارآمد و کاربردی برای مرور در وب سایت های محدود

بیشتر کاربران دنیای اینترنتی از فیلتر شکن برای دسترسی به محتوای مورد علاقه ی خود استفاده می کنند. و سایت های خارجی و داخلی که بخاطر مسائل سیاسی و کشوری محدود شده اند. را با وی پی ان مرور می کنند. به همین خاطر تیم ما با بررسی شبانه روزی توانسته اند وی پی انی کارآمد و مخصوص به عموم معرفی کنند. فیلتر شکن Winking Link VPN یک وی پی ان قوی و سریع برای مرور در سایت های خارجی و داخلی. از امنیت فوق العاده قوی برای دسترسی راحت و امن به هر نوع محتوایی برخوردار می باشد.

اگر شما فردی حساس و نکته بین هستید فیلتر شکن هایی که زود قطع می شوند یا کندی زیادی دارند . اصلا مخصوص شما نیستند.‌ در عوض فیلتر شکن کاربردی می تواند برای شما جواب باشد. هنگامی که این اپلیکیشن را نصب می کنید. می توانید شاهد عملکرد فوق العاده ی آن در مرور و وب گردی باشید. همچنین می توانید به راحتی در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و غیره.. فعالیت کنید. سرعت و امنیت فوق العاده این نرم افزار هر مخاطبی را مجذوب خود می کند.

امنیت و ایمنی تضمینی برای کاربران

هنگامی که فیلتر شکن کاربردی را نصب کردید و به آن متصل شدید. شما یک امنیت همه جانبه را برای گوشی خود متصل کردید. سازنده ی این نرم افزار با کاربران خود تضمین کرده است که از حریم خصوصی شما و داده های ارزشمندتان محافظت می شود. بدون نگرانی از اینکه داده های شما در معرض خطر باشد. وب گردی کنید و در شبکه های اجتماعی به گشت و گذار خود بپردازید. یک برنامه فیلتر شکن کاربردی و ایمن که نه تنها حفاظت از حریم خصوصی و امنیت شبکه را برای کاربران فراهم می کند. بلکه یک مرور ایمن را به شما هدیه می دهد.

در مورد فیلتر شکن کاربردی Winking Link VPN

از دسته وی پی ان های قوی و جدید گوگل پلی می باشد‌. که شامل ویژگی های بسیاری زیادی می باشد. با استفاده از فیلتر شکن کاربردی می توانید به منابع مسدود شده دسترسی پیدا کنید. می‌توانید به سایت‌ها، سرویس‌ها و منابعی که برای دسترسی به آنها محدودیت‌هایی وجود دارد، دسترسی پیدا کنید. و مرور امن را تجربه کنید. همچنین با استفاده از VPN، اطلاعات شخصی و داده‌های خصوصی شما از دسترسی‌های غیرمجاز و نفوذی محافظت می‌شوند.

سرور های رایگان با اتصال سریع

قطعا هر مروری نیازمند اتصال سریع و آسان است. هنگام اجرای برنامه سرور خود را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید تا با سرعت فوق العاده متصل شوید و مروی امن را تجربه کنید. پس شما با نصب این اپلیکیشن می‌ توانید به راحتی در هر نقطه از جغرافیا به مرور خود بپردازید. حتی می‌توانید دوستان خود را در این تجربه شریک کنید با اشتراک گذاری این وی پی ان.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و قابل استفاده است.

لینک دانلود فیلتر شکن Winking Link VPN

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

23 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

23 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago