دانلود فیلتر شکن پر سرعت Speed VPN

دانلود فیلتر شکن پر سرعت Speed VPN

برنامه ای برای امنیت و اتصال خصوصی شما

طبیعتا نباید فیلتر شکن های امروزی را از روی ظاهر قضاوت کرد. نرم افزار هایی هستند ظاهری ساده دارند اما کارایی آن ها از صد تا نرم افزار دیگر بهتر و کار آمد تر می باشد. البته حق دارید خب قاعدتا ظاهر زیبا و لوگوی یک نرم افزار می تواند. تاثیر گذار در تصمیم گیری شما باشد. وی پی ان Speed VPN با داشتن ظاهری ساده کمتر کسی به آن توجه می کند. اما از خصوصیات مهم این فیلتر شکن می توان به امنیت فوق العاده قوی و حفاظت از حریم خصوصی کاربران اشاره کرد.

دانلود فیلتر شکن پر سرعت Speed VPN

امنیتی که هیچ کس نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند. به گفته ی خود سازنده تلاش بر آن بوده که اول سطح ایمنی فیلتر شکن را بالا بیارند بعد سرور و سرعت دانلو و آپلود را به آن اضافه کنند. این نرم افزار با برخورداری از سرور های قوی از کشور های مهمی همچون امریکا، فرانسه و آلمان و دیگر سرور های بیشتر توانسته است کاربران را بخاطر سرعت زیادش مجذوب خود کند. سادگی استفاده از این اپلیکیشن که به راحتی هر چه تمام تر می توانید با یک کلیک وصل شوید و از وب گردی خود لذت ببرید.

نرم افزاری با سرعت رعد و برق

اپلیکیشن Speed VPN برنامه ای به سرعت رعد و برق است. که خدمات وی پی ان رایگان ارائه می دهد و در اختیار کاربران قرار می دهد. نیازی به ثبت نام و نام نویسی ندارید. فقط کافی است روی یک دکمه کلیک کنید. می توانید به صورت ایمن و ناشناس به اینترنت دسترسی داشته باشید. و از آن در وب گردی و بازی های به روز استفاده کنید.

دسترسی جهانی به نرم افزار سپید وی پی ان

سازنده ی این فیلتر شکن یک شبکه VPN جهانی شامل آمریکا، اروپا و آسیا ساخته است و به زودی به کشورهای بیشتری گسترش خواهد داد. استفاده از اکثر سرورها رایگان است، می توانید روی پرچم کلیک کنید و هر زمان که بخواهید سرور را تغییر دهید. Speed VPN اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می‌کند تا اشخاص ثالث نتوانند فعالیت آنلاین شما را ردیابی کنند. این امر باعث می‌شود که امنیت آن بیشتر از یک فیلتر شکن معمولی باشد. و امنیت اینترنت شما را افزایش دهد. به‌ویژه زمانی که از Wi-Fi رایگان عمومی استفاده می‌کنید.

دانلود فیلتر شکن پر سرعت Speed VPN

هدف از انتخاب فیلتر شکن Speed VPN

برخورداری از سرور های زیاد با پهنای باند پر سرعت، اجرای بازی های خفن همچون پابجی و کال آف، با Wi-Fi، 5G، LTE/4G، 3G و همه حامل های داده تلفن همراه کار می کند. امنیت شدید عدم ورود به سیستم. بدون نیاز یه ثبت نام یا نام نویسی. برخورداری از سرور انتخاب هوشمند و خودکار. بدون نیاز یه مجوز اضافی. همانطور که گفتیم ساده اما کارایی بالا.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود سپید وی پی ان

همانطور که مشاهده کردید، سرعت این فیلتر شکن به شدت مورد پسند می باشد و کاربران زیاد با اطمینان بالا از آن استفاده می کنند بدون هیچ گونه نارضایتی.

لینک دانلود فیلتر شکن Speed VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *