برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دریافت فیلتر شکن پرسرعت MS NET VIP

نحوه فعال سازی فیلتر شکن پرسرعت MS NET VIP

فیلتر شکن پرسرعت MS NET VIP دارای اتصالی قدرتمند برای کاربرانی می باشد که خواهان گذر از محدودیت های موجود هستند. این نرم افزار به شدت اتصالی قوی را برای کاربران خود ارائه می دهد. افرادی که از این نرم افزار استفاده می کنند براحتی می توانند به جدید ترین سرور های آن متصل شوند. تمامی سرور های موجود در این نرم افزار برای کاربران رایگان ایجاد شده اند. افراد می توانند بصورت مجانی به سرور های رایگان آن متصل شوند. همچنین می توانند در تایم های مختلف و مکان های مختلف به آن متصل شوند.

زیرا برای این وی پی ان که به عنوان فیلتر شکن پرسرعت شناخته شده است هیچ گونه محدودیتی تعریف نشده است. از این رو دارای اتصالی کاملا تایید شده می باشد. افرادی که می خواهند از محدودیت های دیجیتالی عبور کنند و به راحتی به سایت های مختلف و همچنین برنامه های محبوب دسترسی داشته باشند می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. زیرا علاوه بر دارا بودن بر این ویژگی های مثبت دارای اتصالی قدرتمند و پشتیبانی به شدت قدرتمندی از جانب تیم این نرم افزار می باشد. طوریکه افراد بعد از استفاده از آن نیازی به هیچ برنامه ای دیگر نخواهند داشت.

وجود سرور های خارجی در MS NET VIP

یکی دیگر از ویژگی های خوب و قوی این وی پی ان قوی و تایید شده، وجود شبکه گسترده ای از سرورهای خارجی در سراسر جهان است. این امکان به کاربران اجازه می دهد تا با انتخاب سرور مناسب، به محتوای محدود شده در کشورهای دیگر دسترسی پیدا کنند. همچنین، استفاده از این سرورهای خارجی باعث افزایش سرعت دسترسی و کاهش لگ می شود. از این رو این نرم افزار در تلاش است که سرور های خود را با کیفیت به کاربرانی که از آن حتی بصورت رایگان استفاده می کنند ارائه دهد.

وجود 8 سرور در فیلتر شکن پرسرعت

یکی از برجسته‌ ترین ویژگی‌ های فیلتر شکن MS NET VIP، وجود 8 سرور مختلف در نقاط مختلف جهان است. این امر به کاربران این امکان را می‌ دهد تا با انتخاب سرور مناسب، بهترین سرعت و پایداری اتصال را تجربه کنند. همچنین، پراکندگی جغرافیایی این سرور ها، امکان دور‌زدن محدودیت‌ های مکانی را فراهم می‌ سازد. کاربران براحتی می توانند با استفاده از انتخاب خودکار سرور های قوی براحتی به بهترین آن ها با توجه به اپراتور خود متصل شوند. این می تواند برای کاربران بسیار مفید و خوشحال کننده باشد. زیرا تایمی که برای اتصال می گذارند می تواند کم شود.

نیاز به وارد کردن نام کاربری و پسورد

در بسیاری از فیلتر شکن‌ ها، کاربر ملزم به وارد کردن نام کاربری و پسورد است تا بتواند به اینترنت دسترسی پیدا کند. این ویژگی در فیلتر شکن MS NET VIP نیز وجود دارد. این امر، امنیت بالای این سرویس را تضمین می‌ کند، زیرا به صورت مؤثری از ورود افراد غیر مجاز به شبکه جلوگیری می‌ کند. از این رو برای اتصال به سرور های این نرم افزار یک نام کاربری و پسورد بصورت رندوم اضافی می باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن MS NET VIP

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago