برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود با یک کلیک فیلتر شکن پرسرعت لیمو

دانلود فیلتر شکن جدید و پرسرعت لیمو

در دنیای امروزی که اینترنت به یکی از ابزارهای اصلی ارتباطی و اطلاعاتی ما تبدیل شده است، دسترسی به اینترنت بدون محدودیت و فیلترینگ امری بسیار اساسی است. اما متاسفانه بسیاری از کشورها و سازمان‌ها فیلترهایی بر روی اینترنت اعمال کرده‌اند که این امر می‌تواند به محدود شدن دسترسی ما به اطلاعات و منابع مختلف اینترنتی منجر شود. در این شرایط، فیلتر شکن‌ها به عنوان یک ابزار اساسی و کارآمد برای دسترسی آسان‌تر به اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از فیلتر شکن‌های پرسرعت و کارآمد که در این زمینه شناخته شده است، فیلتر شکن لیمو است.

فیلتر شکن لیمو با ارائه خدماتی پرسرعت و امن به کاربران خود، امکان دسترسی آسان و بدون محدودیت به تمامی منابع اینترنتی را فراهم می‌کند. با استفاده از فیلتر شکن لیمو، شما می‌توانید به سایت‌ها و خدمات مسدود شده دسترسی پیدا کنید و از اینترنت بدون هیچگونه محدودیت لذت ببرید.

مراحل استفاده از فیلتر شکن پرسرعت لیمو

مرحله اول : دانلود نرم افزار فیلتر شکن لیمو برای استفاده از سرورهای فیلتر شکن لیمو ابتدا باید نرم افزار آن را دریافت کنید. می‌توانید این نرم افزار را از گوگل پلی و یا لینک گذاشته شده در آخر مقاله دانلود کنید.

مرحله دوم : نصب و راه اندازی نرم افزار پس از دانلود نرم افزار، آن را بر روی سیستم خود نصب کنید. پس از نصب، برنامه را اجرا کرده و روی آن کلیک کنید.

مرحله سوم : اتصال به سرور حالا که وارد برنامه خود شده‌اید، باید به یکی از سرورهای فیلتر شکن لیمو متصل شوید. برای این کار، یکی از سرورها را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. همچنین می توانید با یک کلیک ساده بصورت خودکار به قوی ترین سرور مورد نظر متصل شوید.

برنامه پرسرعت لیمو جدید ترین فیلتر شکن حال بازار

این وی پی ان در سال 1402 و روز 8 اسفند انتشار یافته است. این وی پی ان را میتوان یکی از فیلتر شکن های جدید این بازار معرفی کرد و این میتواند یکی از نقاط مثبت این فیلتر شکن باشد. زیرا دارای سرور های خلوتی است که کاربران بتوانند استفاده بهتری از این ابزار داشته باشند. ناگفته نماند ممکن است در آینده ای نزدیک بسیاری از کاربران آن را دانلود کنند و سرور های آن ضعیف شوند. شما می توانید با کلیک روی لینک آخر مقاله و دانلود این فیلتر شکن جز اولین افرادی باشید که از این وی پی ان استفاده می کنند.

آیا فیلتر شکن پرسرعت لیمو قدرت دانلود و آپلود بالایی دارد ؟

با مشاهده فیلم زیر براحتی میتوانید به این سوال پاسخ دهید. همچنین میتوانید براحتی محیط نرم افزاری این فیلتر شکن را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن رایگان متوسط به بالا و قابل قبول می باشد.

عدم نمایش لوکیشن و سرعت سرور ها

یکی از نقاط ضعف این فیلتر شکن عدم نمایش پینگ و سرعت سرور ها است. که این ممکن است برای کاربران آزار دهنده باشد. یکی دیگر از نقاط ضعف آن عدم نمایش لوکیشن های سرور ها است.

لینک دانلود فیلتر شکن پر سرعت لیمو

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

10 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

16 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

16 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

17 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

17 ساعت ago