دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت فضانورد

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت فضانورد

دریافت و نصب فیلتر شکن پرسرعت فضانورد

برای ورود به فضای آزاد اینترنت و استفاده آزادانه از تمامی وب سایت ها لازم به خرید فیلتر شکن های پر قیمت نیست. یکی از روش های کاملا رایگان استفاده از یک فیلتر شکن جدید و قوی می باشد. فیلتر شکن پرسرعت فضانورد وی پی ان قدرتمند و جدید در بازار است که به کاربران اجازه استفاده ای آسان را می دهد. برای استفاده از این فیلتر شکن نیازی به ثبت نام درون برنامه نمی باشد و اتصال به سرور های این وی پی ان کاملا رایگان می باشد. همچنین نیاز به ایجاد پسور درون برنامه نیست.

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت فضانورد

این فیلتر شکن به دلیل تازگی انتشار تا اکنون در گوگل پلی بالای 100 نصب را داشته است. این میزان نصب بسیار کم می باشد. اما دلیل اصلی آن این است که تقریبا چند روزی است در گوگل پلی انتشار یافته است. همچنین این وی پی ان دارای سپر ایمنی برای وای فای و اتسپات می باشد. همچنین دارای پینگی بسیار پایین برای گیم زدن می باشد و افرادی که گیمینگ هستند براحتی می توانند از آن استفاده کنند.

عملکردی عالی در همراه اول

یکی از نکات مهم درباره این فیلتر شکن قدرتمد بودن آن در اپراتور همراه اول می باشد. کاربران سایر اپراتور ها نیز می توانند از این وی پی ان استفاده کنند. و سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن در سایر اپراتور ها نیز بسیار قدرتمد و عالی می باشد. طوریکه مطمئنان هر شخصی نسبت به آن احساس خوبی پیدا خواهد کرد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید ممکن است قبل ورود برنامه از شما درخواست یکسری مجوز ها داشته باشد که پس از تایید آن ها براحتی می توانید از این فیلتر شکن استفاده کنید.

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت فضانورد

فیلتر شکن پرسرعت فضانورد مناسب برای بازی کال آف دیوتی

این وی پی ان می تواند برای بازی کال آف دیوتی موبایل و گوشی بسیار مناسب باشد. برخی از بازی ها همچون کال آف و یا پابجی موبایل به دلایل مختلفی فیلتر می شوند. برای ریع فیلتر آن ها معمولا از تغییر دی ان اس استفاده می کنند. اما بعضی اوقات این عمل هم کارساز نمی باشد. از این رو در مواقعی که واقعا به مشکل خوردید می توانید از فیلتر شکن پرسرعت فضانورد استفاده کنید. این وی پی ان براحتی تمامی بازی های فیلتر شده را برای شما رفع فیلتر می کند.

رابط کاربری خفن

این فیلتر شکن دارای رابط کاربری خفن و بسیار ساده ای می باشد. که هر شخصی براحتی می تواند از این ابزار استفاده کند. از این رو کاربران هیچ وقت در این وی پی ان با تنظیمات پیچیده روبه رو نخواهند شد. همچنین دارای دکمه های اضافی درون برنامه نمی باشد.

تست سرعت دانلود و آپلود بصورت ویدیویی

در فیلم زیر می توانید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را مشاهده کنید. برای استفاده بهتر و درک بهتر این فیلتر شکن می توانید فیلم زیر را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت دانلود و آپلود فوق العاده می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن فضانورد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *