برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت جدید PQ.Hosting VPN

بروزرسانی فیلتر شکن قوی PQ.Hosting VPN

فیلتر شکن‌ها یکی از ابزارهای مهم برای دسترسی آزاد به اینترنت در کشورهایی با محدودیت‌ها و فیلترینگ قوی هستند. اما انتخاب یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند بسیار مهم است، زیرا عملکرد و عملیات آن تاثیر زیادی بر تجربه کاربر دارد. یکی از فیلتر شکن‌های پرسرعت و جدید که در حال حاضر پرطرفدار است، PQ.Hosting VPN است. این وی پی ان یکی از فیلتر شکن‌ های پرسرعت و با عملکرد بالا است. که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با قدرت بالا به اینترنت دسترسی پیدا کنند. این فیلتر شکن به کاربران اطمینان می‌دهد که اطلاعات آن‌ها امن و محافظت شده است. و هیچگونه محدودیت یا فیلترینگی در استفاده از اینترنت برای آن‌ها لحاظ نشده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته فیلتر شکن پرسرعت جدید PQ.Hosting VPN، سرعت بالای آن است. این فیلتر شکن قادر است تا برای کاربرانش سرعت اینترنت را به حداکثر برساند و امکان دانلود و آپلود فایل‌ها به صورت سریع و بدون مشکل را فراهم کند. این در حالی است که بسیاری از فیلتر شکن‌های دیگر نمی‌توانند این قابلیت را به کاربران خود ارائه دهند. با این برنامه کاربران قادرند تا به سایت‌ها و خدمات مسدود شده دسترسی پیدا کنند و از آن‌ها استفاده کنند. این فیلتر شکن به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون هیچ محدودیتی به اینترنت دسترسی پیدا کنند و از تمامی امکانات آن بهره ببرند.

PQ.Hosting VPN دارای ویژگی سرچ سرور

این وی پی ان دارای سرور های زیادی درون خود می باشد که کاربران براحتیم ی توانند به آن ها متصل شوند. این سرور ها ممکن است برای برخی از افراد بیش از اندازه زیاد باشند و نتوانند سرور مورد علاقه خود را برای اتصال به آن پیدا کنند. با ویجود ویژگی سرچ سرور ها کاربران براحتی می توانند سرور مورد علاقه خود را جستجو کنند و بعد از چند ثانیه به آن متصل شوند. از این رو این ویژگی می تواند به کاربران کمک کند تا به بهترین سرور های مورد علاقه خود در آن متصل شوند.

معرفی شده به عنوان فیلتر شکن پرسرعت جدید

اینم نرم افزار یکی از وی ی ان هایی است که به عنوان ابزاری جدید به این دلیل که مدت زمان زیادی نیست که انتشار پیدا کرده است. همچنین معرفی شده به عنوان فیلتر شکن پرسرعت زیرا دارای سرور های پرسرعت و قدرتمند درون خود می باشد که کاربران براحتی می توانند به آن ها متصل شوند و به هر سایت و یا برنامه ای نفوذ داشته باشند.

دارای نسخه کاملا رایگان و پرمیوم + بررسی و ارزیابی

این وی پی ان درون خود دو نوع خدمات را برای کاربران خود ارائه می دهد. یکی از آن ها کاملا رایگان می باشد که کاربران براحتی می توانند به آن متصل شوند. سرعت آن ها مطلوب است و کاربران بوسیله این سرور ها براحتی می توانند فعالیت روزمره دیجیتالی خود را با آن ها به پایان برسانند. خدمات دیگر این وی پی ان پرو می باشد که کاربران برای دسترسی به آن باید هزینه هایی را پرداخت کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن PQ.Hosting VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago