برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی

برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی و داخلی لازمه ی شما استفاده از وی پی ان قدرتمند و یک نرم افزار محدودیت شکن می باشد. بهترین گزینه برای شما فیلتر شکن CubeGuard VPN است که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار می باشد. و به شما امکان دسترسی به سایت های خارجی و داخلی را می دهد. فیلتر شکن پایدار و متصل ابزاری منحصر به فرد می باشد که شما با استفاده از سرور های قوی آن در هر نقطه از جغرافیا می توانید مرور کنید. و دسترسی سریعی را تجربه کنید. این اپلیکیشن یک برنامه رایگان و کاربر پسند VPN که برای اولویت دادن به حریم خصوصی و داده های شخصی و امنیت شما طراحی شده است.

فقط با یک ضربه، فورا به شبکه جهانی سرورهای سریع و پایدار ما متصل شوید. حریم خصوصی و امنیت داده ها از فعالیت های آنلاین خود با رمزگذاری محافظت کنید. و اطمینان حاصل کنید که داده های شما خصوصی و ایمن باقی می مانند. لازم به ذکر است هر فردی در هر نقطه از جغرافیا که باشد. با این وی پی ان می‌تواند به راحتی مرور کند.

ویژگی های کلیدی فیلتر شکن

برقرار کردن تعاملی ساده با کاربران. استفاده از کلید های ضروری و قرار گیری در بهترین نقاط بک گراند فیلتر شکن پایدار و متصل. سادگی و در عین حال کارآمد از ویژگی بارز اهمیت محسوب می شود‌. استفاده از فناوری جدید و محیط نرم افزاری جذاب و دلنشین علاوه بر عملکرد فوق العاده کاربران مجذوب ساختار آن می شوند. صفحات برنامه اینقدر با دقت طراحی شده اند تا تجربه مرور شما را افزایش دهند.

برخورداری از امنیت پیشرفته با CubeGuard VPN

بعد از دانلود و سپس نصب فیلتر شکن پایدار و متصل شما وارد یک دایره ی محافظ شده می شوید. و تمام داده های شما رمز گذاری می شوند که هیچ شخص دیگری به آن ها دسترسی پیدا نکند. جلو گیری از نفوذ شخص ثالث به اطلاعات شخصی کاربران. نگه نداشتن سابقه ی مرور. این وی پی ان تمام تلاش خود را کرده تا که بتواند کاربران به راحتی و اطمینان کامل وب گردی کنند بدون هیچ گونه نگرانی. اقدامات امنیتی عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد و دسترسی به اینترنت ایمن تر و مطمئن تر را تضمین می کند.

اجرای بدون وقفه بازی های آنلاین

دغدغه ی بیشتر گیمرا داشتن یک فیلتر شکن با خصوصیات فوق العاده سریع و قدرتمند. وی پی انی که در وسط بازی قطع نشود و با نهایت سرعت خود خدمات رسانی کند. کاربرانی که برای بازی های خود دنبال فیلتر شکن می گردنند. وی پی ان CubeGuard VPN می تواند بهترین گذینه باشد. زیرا دارای پینگ قوی برای گیم و بازی های سنگین به شما ارائه می دهد. با این نرم افزار هر نوع بازی را که علاقه دارید اجرا کنید بدون وقفه از بازی کردن لذت ببرید‌.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید فیلتر شکن کاملا ساده و کاربردی می باشد و سرعت دانلود و آپلود آن بی نهایت قوی است.

لینک دانلود فیلتر شکن CubeGuard VPN

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان رایگان و ایمن Free VPN

ابزاری ضروری و نامحدود برای دسترسی به دنیای اینترنتی خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

6 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

7 ساعت ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

7 ساعت ago

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

8 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

1 روز ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

1 روز ago