دانلود فیلتر شکن همیشه فعال Blue VPN

دانلود فیلتر شکن همیشه فعال Blue VPN

خدمات VPN رایگان

امروزه از هر نوع پلتفورمی برای دسترسی به اینترنت استفاده می شود. بخصوص گوشی های اندروید که راحت تر و آسان تر به دنیای اینترنتی می توان دسترسی پیدا کرد. اما با محدود شدن سایت های مورد علاقه ی کاربران و بازی های خفن مردم روی به دانلود فیلتر شکن آورده اند. تا بتوانند همراه مرور را آسان از امنیت و ایمنی نیز برخوردار باشند. فیلتر شکن Blue VPN یک وی پی ان امن و ایمن می باشد که افراد به راحتی در هر نقطه از جغرافیا می توانند به هر نوع سایتی دسترسی پیدا کنند. یک VPN جهانی است که شامل قاره های آمریکا، اروپا و آسیا می باشد. و به گفته ی سازنده به زودی به کشورهای بیشتری گسترش پیدا می کند.

دانلود فیلتر شکن همیشه فعال Blue VPN

استفاده از همه ی سرورها رایگان است. می توانید روی پرچم کلیک کنید و هر زمان که بخواهید سرور را تغییر دهید. آسانی اتصال و سرعت دانلود و آپلود یکی از مهم ترین ویژگی های قابل توجه این اپلیکیشن به حساب می آید. یک فیلتر شکن همیشه فعال است که با استفاده از آن می توانید همانند رعد و برق از شبکه های اجتماعی محتوای مورد علاقه ی خود را دانلود و آپلود کنید.

امنیت و حفاظت از حریم خصوصی

با وجود چنین کاربران فعالی که از این نرم افزار استفاده می کنند بدون شک از امنیت و ایمنی به شدت قوی ای برخوردار می باشد. سازنده ی آن از به روز ترین پروتکل های امنیتی استفاده کرده است تا به هدفی که خود تلاش کرده است برای آن دسترسی پیدا کند.‌ این هدف استفاده ی مردم از وی پی ان به روش صحیح و مروری امن و سریع را در دنیای اینترنتی تجربه‌ی کنند. سریع ترین شبکه خصوصی مجازی امن جهان که از داده های شما محافظت می کند را دانلود کنید. و از مرور خود در هر نقطه از جغرافیا لذت ببرید.

دانلود فیلتر شکن همیشه فعال Blue VPN

فیلتر شکن همیشه فعال

یکی از مهم ترین نیاز های مردم در اختیار داشتن وی پی ان بی عیب و نقص می باشد که با آن بتوانند آنلاین باشند. و به محتوای مختلف در شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و توییتر دسترسی داشته باشند. اکنون با فیلتر شکن همیشه فعال می توانید از وب سایت های محبوب دیدن کنید با اطمینان کامل و به دور از هر گونه نگرانی.

نحوه ی اتصال به وی پی ان Blue VPN

اگر اتصال ناموفق بود نگران نباشد، برای اتصال فقط کافی است روی سرور کلیک کنید تا متصل شوید و برای دسترسی به سرور های به روز روی دکمه ی refresh کلیک کنید تا سرور های قوی در بالای لیست قرار بگیرد. و می توانید سریعترین و پایدارترین سرور را برای اتصال مجدد انتخاب کنید و از تجربه ی آنلاین خود در هر کجا باشید لذت ببرید.

ویژگی های قابل توجه و مهم

سیاست شدید عدم ورود به سیستم، سرور انتخاب هوشمند، رابط کاربری خوب طراحی شده، حذف آگهی تبلیغاتی، بدون استفاده و محدودیت زمانی، بدون نیاز به ثبت نام یا پیکربندی، بدون نیاز به مجوز اضافی.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و کاربردی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Blue VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *