برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فیلتر شکن نامحدود رایگان xShield Tunnel

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود رایگان xShield Tunnel

یکی از ابزار های قدرتمندی که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند فیلتر شکن ها می باشد. فیلتر شکن نامحدود رایگان xShield Tunnel یکی از قوی ترین و بهترین ابزار ها می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. این ابزار دارای ویژگی های قدرتمندی می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. از این رو در این بخش به بررسی کامل این ابزار قدرتمند در سطح دیجیتالی می پردازیم تا افراد بتوانند از آن استفاده کنند. بصورت کلی دارای ویژگی های قدرتمند اتصالی می باشد که هر شخصی می تواند از آن بهره مند شود.

این وی پی ان دارای اتصالی به شدت آسان و ساده می باشد که هر شخصی می تواند از آن استفاده کند. از این رو به یکی از بهترین و ساده ترین وی پی ان ها تبدیل شده است. افرادی که از آن استفاده کرده اند رضایت بالایی به آن داشته اند. نیازی به فعال سازی و ثبت نام درون برنامه نمی باشد و هر شخصی بدون نیاز به فعالیت های نه چندان پیچیده از این ابزار قدرتمند استفاده کند. با استفاده از ادامه مقاله و ارائه راه حل ها براحتی می توانید این فیلتر شکن قدرتمند را دانلود و استفاده کنید.

تایید شده به عنوان فیلتر شکن نامحدود رایگان

xShield Tunnel در میان کاربران به عنوان فیلتر شکن نامحدود رایگان معروف شده است. از این رو در این بخش به این دو ویژگی قدرتمند این نرم افزار می پردازیم تا کاربران بتوانند آن را درک کنند.

  1. نامحدود : اولین ویژگی قدرتمند این ابزار نامحدود بودن آن است. از این رو کاربران برای استفاده از آن می توانند در هر زمان و مکانی بهره مند شوند. برخلاف بسیاری از فیلتر کشن ها نیازی به ثبت نام و پرداخت هیچ هزنیه ای نمی باشد. از این رو دارای پهنای باند نامحدود بدون ضعف در اتصال می باشد. از این رو به عنوان فیلتر شکن نامحدود شناخته شده است.

  1. رایگان : ویژگی قدرتمند دوم که کاربران می توانند با نصب این ابزار از آن بهره مند شود رایگان بودن این وی پی ان است. کاربران با نصب آن براحتی می توانند درک کنند که این فیلتر شکن برای استفاده از کاربران هیچ هزینه ای را طلب نمی کند. همچنین افراد برای استفاده نیازی به پرداخت هزنیه های خارجی نمی باشند. لازمه ثبت نام نمی باشد و افراد برحتی می توانند تنها با نصب این فیلتر شکن قوی از آن استفاده کنند.

نمایش سرعت سرور ها بعد از اتصال

کاربران بعد از دانلود و نصب این فیلتر شکن می توانند در کمتر از چند ثانیه به بهترین و قوی ترین سرور های این نرم افزار متصل شوند زیرا دارای اتصالی خودکار به سرور ها می باشد. همچنین بعد از اتصال به سرور های قوی می توانند سرعت دانلود و آپلود سرور ها را براحتی مشاهده کنند. این می تواند برای کاربرانی که هدفمند از این سرور ها استفاده می کنند می تواند بسیار مفید باشد. برای دانلود این ابزار می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن xShield Tunnel

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان ایده آل Nebula VPN

سرورهای سریع و پایدار برای تجربه اتصالات سریع ایجاد یک شبکه ی امن و سریع…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع گربه FlashCat VPN

دسترسی به محتوای محدود و فیلترینگ اگر شما جز کاربرانی هستید که خواهان تجربه ی…

6 ساعت ago

وی پی ان فلش برای اندروید Flash VPN

فعال سازی وی پی ان فلش برای اندروید Flash VPN فیلتر شکن ها ابزار های…

21 ساعت ago

اتصال به فیلتر شکن فلش Ultra Flash VPN

آموزش دانلود و استفاده از فیلتر شکن فلش Ultra Flash VPN وی پی ان های…

21 ساعت ago

آموزش برگرداندن پیج قبلی در اینستاگرام

اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوبی است که از زمان راه‌ اندازی خود در سال 2010، در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان شهر SFS VPN

آنلاین بودن 24 ساعته با استفاده از وی پی ان SFS VPN افرادی که خواهان…

1 روز ago