برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن میلیونی VPN 360

فعال سازی فیلتر شکن میلیونی VPN 360

یکی از نیاز های اساسی کاربران دسترسی به یک فیلتر شکن قوی می باشد. دسترسی به این ابزار ها به دو دلیل اصلی می تواند مهم باشد. یکی از این دلایل امنیت می باشد که مهم ترین دلیل آن است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. دومین دلیل از بین بردن محدودیت های ایجاد شده می باشد. با دانلود فیلتر شکن میلیونی VPN 360 کاربران براحتی می توانند به این دو هدف اصلی استفاده از یک وی پی ان دسترسی داشته باشند. این ابزار می تواند به یکی از بهترین ابزار های گوشی کاربران تبدیل شود.

فیلتر شکن های زیادی در بازار وجود دارند که کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند. از این رو وی پی ان 360 می تواند بهترین آن ها باشد. این برنامه در میان کاربران دارای عملکرد قدرتمندی می باشد و کاملا مورد تایید تمامی افرادی می باشد که از آن استفاده کرده اند. سرعت و امنیت آن موجب شده است به یکی از بهترین و قوی ترین فیلتر شکن ها تبدیل شود. در ادامه به بررسی کامل این ابزار می پردازیم تا کاربران براحتی بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین می توانید براحتی لینک دانلود این فیلتر شکن فوق سرعتی را دریافت و از آن استفاده کنند.

تایید شده به عنوان فیلتر شکن میلیونی

VPN 360 به دلایل مختلفی از عملکرد قدرتمند خود توانسته است به یک فیلتر شکن میلیونی تبدیل شود. از این رو توانسته است بالای 5 میلیون نصب را در گوگل پلی به دلیل عملکرد قدرتمند خود داشته باشد. از این رو به یکی از محبوب ترین ابزار های گوگل پلی تبدیل شده است که خواهان زیادی دارد و افرادی زیاد در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. این می تواند یکی از ویژگی های موثق عملکرد قدرتمند این ابزار باشد که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. و باعث شده است افراد زیادی بتوانند از ان استفاده کنند.

اضافه شدن Kill Switch به نسخه جدید VPN 360

این نرم افزار دارای ویژگی های زیادی درون خود می باشد که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. Kill Switch یا ” کلید قطع “ یک ویژگی امنیتی است که در صورت قطع اتصال شما به سرور VPN، اتصال اینترنت شما را به‌طور خودکار قطع می‌ کند. این قابلیت از نشت اطلاعات و افشای داده‌ های حساس جلوگیری می‌کند. به عبارت دیگر، اگر به هر دلیلی اتصال VPN شما قطع شود چه به‌خاطر مشکلات شبکه، اختلالات سرور یا هر عامل دیگر Kill Switch به صورت فوری عمل کرده و ارتباط اینترنت شما را قطع می‌ کند. این اطمینان را می‌ دهد که هیچ‌ گونه اطلاعاتی به‌صورت غیرمجاز منتشر نشود.

اهمیت Kill Switch در VPN 360

VPN 360 با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته، این قابلیت را به‌طور مؤثری پیاده‌ سازی کرده است. این ویژگی برای کاربرانی که به دنبال حفظ حریم خصوصی خود و جلوگیری از دسترسی‌ های ناخواسته به داده‌هایشان هستند، اهمیت بالایی دارد. بخصوص کاربران فعال در حوزه‌های حساس مانند خبرنگاری، فعالان حقوق بشر و افرادی که به دنبال گریز از نظارت‌ های دولتی هستند، به این قابلیت نیاز مبرم دارند.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN 360

VPN

Recent Posts

وی پی ان کانکت برای نت ایران VPN Connect

دانلود مستقیم وی پی ان کانکت VPN Connect در دنیای امروزی و محدودیت های دیجیتالی…

5 ساعت ago

فیلتر شکن رایتل دانلود مستقیم 5G Master Vpn

دسترسی به فیلتر شکن رایتل دانلود مستقیم 5G Master Vpn وی پی ان ها ابزار…

6 ساعت ago

دانلود وی پی ان ایده آل Nebula VPN

سرورهای سریع و پایدار برای تجربه اتصالات سریع ایجاد یک شبکه ی امن و سریع…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع گربه FlashCat VPN

دسترسی به محتوای محدود و فیلترینگ اگر شما جز کاربرانی هستید که خواهان تجربه ی…

15 ساعت ago

وی پی ان فلش برای اندروید Flash VPN

فعال سازی وی پی ان فلش برای اندروید Flash VPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago

اتصال به فیلتر شکن فلش Ultra Flash VPN

آموزش دانلود و استفاده از فیلتر شکن فلش Ultra Flash VPN وی پی ان های…

1 روز ago