برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مرور پیشرفته Innoyek VPN

دسترسی به سایت های مختلف و متنوع

خوش بختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی از فیلتر شکن برا رفع محدودیت سایت های خارجی و داخلی استفاده می کنند. فیلتر شکن Innoyek VPN یک نرم افزار قوی و جدید است که از امنیت و ایمنی مستحکم برخودار می باشد. به راحتی و سریع ترین حالت ممکن می‌توانید به سایت های خارجی و داخلی نفوذ کنید. و برنامه های محبوب خود را با سریع ترین حالت اجرا کنید. همچنین بازی هایی مانند پابجی، کال آف، فری فایر و دیگر بازی های آنلاین را با پینگ قوی اجرا کنید. فیلتر شکن مرور پیشرفته تمام ویژگی‌هایی را که برای حفظ حریم خصوصی و استفاده بدون محدودیت از فعالیت‌های آنلاین خود نیاز دارید، ارائه می‌کند.

در حالی که راحتی و حریم خصوصی کاربر را در نظر می‌گیرید. برای دور زدن محدودیت‌های جغرافیایی و دسترسی به محتوای دلخواه خود از هر مکانی، از میان انواع مکان‌های سرور جهانی انتخاب کنید. بهرمندی از سرور های قوی و سریع از جمله آمریکا، ژاپن، انگلیس، آلمان، و غیره. هدف سازنده ی این نرم افزار راحتی و دسترسی سریع به سایت های خارجی و داخلی تا با بهترین حالت ممکن مرور کنید.

استفاده از نرم افزار Innoyek VPN بدون محدودیت های مکانی

گاه فیلتر شکنی در گوشی شخصی خود دارید. که بخاطر محدویت های جغرافیایی نمی توانید از آن استفاده کنید. اما فیلتر شکن مرور پیشرفته با دور زدن این محدودیت می تواند. به راحتی هر نقطه از کره ی زمین باشید وصل شود. و تجربه ی ایمن و سریع را در وب گردی خود تجربه کنید. همچنین این اپلیکیشن خیال شما کاربران عزیز را از این بابت راحت می کند.

ویژگی های قابل توجه فیلتر شکن مرور پیشرفته

امنیت بالا و ضد نفوذ بودن فیلتر شکن مرور پیشرفته باعث شده داده های شما رمز گذاری شوند. و از وجود هر گونه دسترسی از جانب جاسوس ها و نا امنی های اینترنتی به دور باشد. دسترسی جهانی به سرور های قدرتمند. این فیلتر شکن با دسترسی به بیش از 15 کشور با سرور های قوی می تواند محدودیت ها را دور بزند و به راحتی از هر سایت و برنامه ای استفاده کنید. سرعت آن همانند رعد و برق می ماند که می توانید با بهترین کیفیت HD فیلم و سریال مورد علاقه ی خود را تماشا کنید.

سرور های رایگان و پرمیوم Innoyek VPN

سرور های فیلتر شکن مرور پیشرفته کاملا رایگان بوده و می توانید به خیال آسوده از آن ها استفاده کنید. اما اگر می خواهید سرعت بیشتر و قدرت دانلود و آپلود به صرفه تری را تجربه کنید. باید از فیلتر شکن مرور پیشرفته استفاده کنید. تا مرور فوق العاده ای را تجربه کنید.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن Innoyek VPN

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن حتی به صورت عددی واقعا بی نظیر می باشد. و شما به راحتی می توانید از آن در مرور ها و وب گردی استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Innoyek VPN

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان ابر سیاه CloudMx VPN

شبکه ی امن و فوق العاده قوی برای دسترسی به سایت های در سال های…

5 ساعت ago

نصب فیلتر شکن قوی از گوگل رایگان VPN Lightning

آموزش کامل استفاده از فیلتر شکن قوی از گوگل رایگان فیلتر شکن های زیادی در…

15 ساعت ago

وی پی ان نامحدود اندروید Arctic VPN

دانلود و اتصال به وی پی ان نامحدود اندروید Arctic VPN فیلتر شکن ها ابزار…

15 ساعت ago

چگونه در اینستاگرام هایلایت بگذاریم

اگر شما از کاربران پر و پا قرص اینستاگرام باشید، حتماً با قابلیت هایلایت آشنا…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و فوق العاده Wing VPN

لذت وب گردی و داشتن تجربه ی خارق العاده از دنیای اینترنتی اگر شما کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان خرس قطبی PolarBear VPN

تجربه ی فوق العاده در سرار جهان متصل بمانید دسترسی به محتوای جهانی و محبوب…

1 روز ago