دانلود فیلتر شکن مراکش Express VPN

دانلود فیلتر شکن مراکش Express VPN

سریع و نا محدود

بدون شک افرادی که در وب سایت های ناشناس مرور می کنند مورد حمله های سایبری و نا امنی های اینترنتی قرار می گیرند. و با آسان ترین روش به اطلاعات شخصی آنان دسترسی پیدا می کنند. به همین خاطر زمانی که می خواهید از سایت های ناشناس مرور کنید قبلش از امنیت وی پی ان خود مطمئن باشید. فیلتر شکن Express VPN جز ایمن و مطمئن ترین VPN های حال حاضر گوگل پلی می باشد. که شما با اعتماد کامل بتوانید در سایت های خارجی و شبکه های اجتماعی گشت و گذار کنید‌. همچنین از سرور های بی نهایت قوی و سریع بهرمند است بخصوص سرور مراکش. که همین امر باعث شده کاربران آن را فیلتر شکن مراکش نام ببرند.

دانلود فیلتر شکن مراکش Express VPN

طبق بررسی های تیم ما IP شما حاوی اطلاعاتی درباره موقعیت مکانی و فعالیت های مرور شما است. همه وب سایت های موجود در اینترنت این اطلاعات را با استفاده از سخت افزار و فناوری های مشابه دنبال می کنند. آنان می توانند هر موقع که شما در اینترنت مرور کنید به سابقه و آن چیزی که مرور کرده اید دسترسی پیدا کنند. به همین خاطر این وی پی ان IP شما را پنهان کرده تا با این قبیل از مشکلا مواجه نشوید و داده های خود را به خطر نندازید.

امنیت 100درصد تضمینی

سازنده ی این اپلیکیشن از جدید ترین فناوری های نوین و پروتکل های جدید ایمنتی در این وی پی ان استفاده کرده است. جز امنیت جدید و ضد نفوذ که با حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند. مناسب شما برای اینترنت پرسرعت و حفظ حریم خصوصی. با پیشرفته ترین پروتکل های امنیتی مروری خاطره انگیز داشته باشید و از  اتصالات با سرعت بالا و امنیت نهایی، همه در یک برنامه کاربردی لذت ببرید.

دانلود فیلتر شکن مراکش Express VPN

فیلتر شکن مراکش

این اپلیکیشن دارای سرور مراکش می باشد که با وصل شدن به آن می تواند هر نوع سایت و برنامه ای را در سریع ترین حالت اجرا کنید‌. بدون نگرانی و استرسی سایت های ناشناس را مرور کنید و از حالت دفاعی به حالت هجومی تغییر شکل بدهید چون دیگر هیچ چیزی برای شما تهدید به حساب نمی آید. پس با دانلود و نصب فیلتر شکن مراکش مرور خاطره انگیز را برای خود انتخاب کنید.

ویژگی های مهم فیلتر شکن Express VPN

با هر سرعتی که دوست دارید مرور کنید و محتوای مورد علاقه ی خود را آپلود و دانلود کنید. همچنان که آنلاین هستید ایمن بمانید اطلاعات خود را با رمزگذاری قدرتمند محافظت کنید. دسترسی به هر چیزی، هر جا به سرورهای جهانی این وی پی ان متصل شوید و قفل محتوا را از سراسر جهان باز کنید. راه اندازی ساده فقط با یک ضربه، اجرای بازی های روز دنیا تا شما از آن نهایت استفاده را بکنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و کارآمد می باشد و کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن Express VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *