دانلود فیلتر شکن مخصوص گیم Taurosnet VPN

دانلود فیلتر شکن مخصوص گیم Taurosnet VPN

مرور آزاد در دنیای اینترنتی

امروزه بیشتر کاربران به دنبال نرم افزاری هستند که بتواند به راحتی محدودیت سایت های خارجی و داخلی را ضد فیلتر کند. و از این رو افراد در گوگل پلی به دنبال فیلتر شکن سریع و ایمن برای رفع مشکل خود هستند. فیلتر شکن Taurosnet VPN یک وی پی ان سریع، قوی و ضد فیلتر است که به راحتی با آن می توانید مرور کنید و سایت های خارجی و داخلی را رفع فیلتر کنید. از تجربه ممتاز و جدید لذت ببرید و به شما امکان می دهد به محتوای جریانی، بازی های موبایل همچون پابجی، کال آف، فری فایر.

دانلود فیلتر شکن مخصوص گیم Taurosnet VPN

پخش زنده ورزشی و شبکه های محبوب اجتماعی و سایر خدمات آنلاین در سراسر جهان دسترسی داشته باشید. بدون نگرانی از موقعیت مکانی خود. زیرا در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید از آن استفاده کنید. آدرس IP خود را تغییر دهید و اتصال خود را رمزگذاری کنید تا به صورت ایمن و ناشناس در اینترنت بگردید. با فیلتر شکن مخصوص گیم می توانید بازی های جدید و آنلاین را به راحتی اجرا کنید بدون کندی و قطعی اتصال. انتخاب بی نظیر برای حفظ حریم خصوصی دیجیتال شما. با بهترین سرور های موجود دنیا با استانداردهای امنیتی و حفاظتی.

وی پی ان منحصر به فرد برای حفظ حریم خصوصی

سازنده ی آن از به روز ترین پروتکل های امنیتی استفاده کرده است. تا کاربران مروری امن و بی عیب و نقص را تجربه کنند. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان یکی از ویژگی های مهم نرم افزار به حساب می آید. امنیتی فوق العاده قوی مختص برای بازی های آنلاین و شبکه های اینترنتی. یک برنامه امنیتی اینترنتی است که راه های ساده و پیشرفته ای را برای محدود کردن دسترسی برنامه ها به اینترنت ارائه می دهد.

دانلود فیلتر شکن مخصوص گیم Taurosnet VPN

فیلتر شکن مخصوص گیم Taurosnet VPN

نرم افزاری ساده اما در عین حال قوی و سریع برای بازی های آنلاین. فیلتر شکن مخصوص گیم است بازی هایی همچون پابجی و کال آف دیوتی، فری فایر، کلش آف کلنز، کلش رویال، را به راحتی اجرا کنید. با قطعی اتصال و کندی سرعت بازی خداحافظی کنید و به سرعت فوق العاده قوی و بدون قطعی سلام کنید. همچنین علاوه بر بازی با خیال راحت برنامه‌ها، فیلم‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را از هر کجای دنیا تماشا یا گوش دهید. از تمام شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود مانند اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، یوتیوب و غیره استفاده کنید.

اشتراک گذاری فایل های مورد علاقه ی خود

با اطمینان و اعتماد محتوای مورد علاقه ی خود را به اشتراک بگذارید و هیچ گونه تردید از نفوذ نا امنی های اینترنتی به برنامه خود نباشید. سرعت دانلود نامحدود پروکسی VPN را به صورت رایگان می توانید از آن استفاده کنید. و نگران دسترسی به اطلاعات شخصی خود در حین انتقال فایل، زمانی که به VPN امن متصل هستید، نباشید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود وی پی ان بسیار سریع و کابری می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Taurosnet VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *