دانلود فیلتر شکن متصل و قوی Armiti VPN

دانلود فیلتر شکن متصل و قوی Armiti VPN

دسترسی به اینترنت خصوصی، امن و رمزگذاری شده

بدون شک افراد زیادی از فیلتر شکن برای مرور سایت های خود استفاده می کنند. و تنها راه مقابله با محدودیت های اینترنتی داشتن وی پی ان ضد فیلتر است. فیلتر شکن Armiti VPN یک نرم افزار جدید گوگل پلی می باشد. که افراد زیادی برای مرور خود از آن استفاده می کنند. از ایمنی و امنیت فوق العاده برخوردار است. در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید متصل شوید. فعالیت های آنلاین خود را ایمن کنید و از وب لذت ببرید. فقط کافی است روی یک دکمه کلیک کنید، می توانید به صورت ایمن و ناشناس به اینترنت دسترسی داشته باشید.

دانلود فیلتر شکن متصل و قوی Armiti VPN

برای دانلود روی لینک دانلود فیلتر شکن کلیک کنید تا بتوانید از خدمات این نرم افزار استفاده کنید. فیلتر شکن متصل قوی بهرمندی از سرور های جدید و فوق العاده قوی از کشور های مختلف همچون کانادا، ایالات متحده آمریکا، اتریش، روسیه و دیگر کشوری های دنیا. تا شما بتوانید در هر نقطه از جغرافیا که باشید به سرور های قدرتمند متصل شوید. حال شما کاربران عزیز برای وب گردی امن و رمز گذاری شده می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. تا به تجربه های خود اضافه کنید.

امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی

سازنده ی این نرم افزار از به روز ترین فناوری و پروتکل های امنیتی استفاده کرده است. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن به حساب می آید. به صورت ناشناس در اینترنت بگردید. اطلاعات شما رمزگذاری شده و آدرس IP شما برای حفظ حریم خصوصی کامل مخفی می شود. تا شما کاربران با اعتماد بیشتر به وب گردی خود در سایت های خارجی و داخلی بپردازید.

دانلود فیلتر شکن متصل و قوی Armiti VPN

Armiti VPN یک فیلتر شکن متصل قوی

فیلتر شکن متصل قوی قابلت عبور از محدودیت سایت های اینترنتی می باشد. و کاربران می توانند به راحتی و به آزاد ترین روش ممکن در اینترنت وب گردی کنند. دسترسی به شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک، اینستا گرام، تلگرام. همچنین ویدیوهای مورد علاقه خود را بدون فیلتر پخش کنید. این نرم افزار اتصال امن و سریع را تضمین می کند.

رابط کاربری ساده و جذاب

هنگام اجرای برنامه شاهد محیط نرم افزاری ساده و جذابی می باشید. نحوه‌ی اتصال به فیلتر شکن متصل قوی فقط با یک کلیک به ساده ترین روش ممکن وصل می شوید. همچنین بهرمندی از سرور های بی شمار از کشور های قوی. در هر نقطه‌ از جغرافیا که باشید می توانید متصل شوید و مرور امن را تجربه کنید.

اجرای بازی های آنلاین

نرم افزار مخصوص بازی های آنلاین و جدید می باشد، بازی هایی همچون پابجی، فری فایر، و غیره. با پینگ ضعیف و قطعی اتصال خداحافظی کنید و به دنیای سرعت و پینگ قوی سلام کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع می باشد. و شامل رابط کاربری و ساده است که هر فردی می تواند از آن استفاده کند.

لینک دانلود فیلتر شکن Armiti VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *