برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن مالی Mali VPN

از سرعت سریع و نامحدود لذت ببرید

بیشتر فعالان دنیای اینترنتی برای دسترسی‌ راحت به سایت های محدود و فیلترینگ از وی پی ان استفاده می کنند. تا بتوانند به راحتی در سایت های مختلف مرور کنند. هرچند آگاه هستید دسترسی به پلتفرم های پخش و برنامه های شبکه اجتماعی نیازمند فیلتر شکن قوی هستند. با این حال فیلتر شکن Mali VPN
یک وی پی ان بسیار قوی و جدید گوگل پلی به حساب می آید. از امنیت فوق العاده قوی و سرعت زیاد برخوردار می باشد. فیلتر شکن مالی یک وی پی ان رایگان در جهان محسوب می شود. امنیت همه کاره و محافظت از تمام لحظات دیجیتالی شما را بسیار ساده می کند.

مدیریت سرور های قوی و محافظت از هویت را در یک برنامه دریافت کنید. سروری را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد و همه چیز را در یک برنامه دریافت کنید. یک برنامه VPN ساده است که به شما کمک می کند اینترنت را به صورت خصوصی و ایمن مرور کنید. همچنین IP شما را تغییر می دهد و از داده های مرور شما در برابر تهدیدات آنلاین محافظت می کند و به شما امکان می دهد به وب سایت ها و برنامه های مورد علاقه خود در سراسر جهان دسترسی داشته باشید.

سیاست حفظ حریم خصوصی

سازنده ی نرم افزار از به روز ترین پروتکل های امنیتی و حفاظتی در این وی پی ان استفاده کرده است. تا کاربران با خیال راحت مرور کنند و هیچ تردید از مرور در سایت های فیلترنگ نداشته باشند. در هر نقطه از جغرافیا که باشید فقط کافی است روی سرور کلیک کنید. تا به تجربه‌ی های خود اضافه کنید و مرور امن و سریع را به خود هدیه دهید. با امنیت اینترنت رمزگذاری شده از حریم خصوصی تلفن همراه خود محافظت کنید.

فیلتر شکن مالی Mali VPN

با این وی پی ان کمتر نگران مرور در وای فای عمومی، ردیابی آنلاین یا وب سایت های مسدود شده باشید. فیلتر شکن مالی یک برنامه فوق العاده ساده است که می تواند به شما کمک کند به راحتی بتوانید مرور کنید. همچنین بهرمندی از پینگ قوی برای کاربران گیمر که بتوانند با این وی پی ان بازی های آنلاین خود را اجرا کنند. اعم از پابجی، کال آف دیوتی، کلش آف کلنز، کلش رویال، و فری فایر. جز محبوب ترین بازی های دنیا هستند. و کاربران زیادی از آنها استفاده می کنند.

استفاده از سرور های پولی و رایگان

همان طور که گفتیم سرور های وی پی ان رایگان می باشند و با استفاده از آن ها می توانید بازی های آنلاین را اجرا کنید و محتوای خود را به راحتی ب اشتراک بگذارید. اما گاه افراد خواهان تجربه های جدید تر و سریع هستند. به همین خاطر استفاده از سرور های پریموم و اشتراک این وی پی ان می تواند به خواسته های خود برسد‌.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود نرم افزار بسیار سریع و مناسب برای استفاده می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Mali VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

24 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago