برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم فیلتر شکن مالزی VPN Malaysia

نحوه دانلود و فعال سازی فیلتر شکن مالزی

امروزه با روز افزون استفاده از اینترنت در سراسر جهان، فناوری VPN یکی از راهکارهای محبوب برای دسترسی به محتوای محدود شده و حفظ حریم شخصی در اینترنت می‌ باشد. یکی از کشور هایی که برخی از محتوا های اینترنتی برای کاربرانش محدود شده است، یرخی از کشور ها می باشند. به همین دلیل، استفاده از فیلتر شکن مالزی VPN Malaysia برای کاربرانی که درکشور های متفاوتی زندگی می‌ کنند، یا به دنبال دسترسی به محتوای محدود شده در این کشور هستند، بسیار اهمیت دارد. از اینم رو این وی پی ان قدرتمند معرفی شده است.

از جمله ویژگی‌ هایی که یک فیلتر شکن باید داشته باشد، سرعت بالا، امنیت قوی، پشتیبانی از پروتکل‌ های مختلف و قابلیت دسترسی به سایت‌ های مسدود شده در نقاط مختلف جهان باشد. همچنین، مهم است که این سرویس دارای سرورهای مکانی در مالزی باشد تا کاربران بتوانند بهترین تجربه استفاده از اینترنت را داشته باشند. از این رو این وی پی ان از این ویژگی ها برخوردار می باشد. منتهی با این تفاوت که بیشتر تمرکز این نرم افزار سرور های مالزی می باشد. کاربرانی ممکن است به این سرور های قدرتمند نیاز داشته باشند از این رو این می تواند یک ویژگی بسیار مفید باشد.

VPN Malaysia دارای سرور های قدرتمند مالزی

این وی پی ان دارای سرور های قدرتمند مالزی می باشد. کاربران براحتی می توانند با استفاده از این وی پی ان به سرور های زیادی از مالزی دسترسی پیدا کنند. یکی از نقاط ضعف در این فیلتر شکن این است که سرور های قدرتمند مالزی برای اپراتور های رایتل و سامانتل به سختی یافت می شوند. اما کاربران براحتی می توانند از اتصال خودکار در این نرم افزار استفاده کنند تا بهترین سرور ها برای آن ها به نمایش در آید و به آن متصل شوند.

نمایش مدت زمان اتصالی به سرور ها

فیلتر شکن مالزی برای کاربران خود یک ویژگی را ایجاد کرده است تا آن ها براحتی بتوانند مدت زمان اتصالی به سرور های خود را مشاهده کنند. این می تواند برای کاربرانی بسیار مفید باشد. زیرا آن ها براحتی با استفاده از این ویژگی می توانند تایم اتصالی به سرور های قدرتمند را مشاهده و مورد بررسی قرار دهند. همچنین در کنار نمایش این ویژگی کاربران براحتی می توانند شرعت دانلود و آپلود سرور های خود را مشاهده و مورد بررسی قرار دهند.

دارای نسخه پولی

این وی پی ان برای کاربران خود که به این نرم افزار اعتماد کرده اند یکسری خدمات دیگری نیز ایجاد کرده است. این خدمات پرو یا پرمیوم می باشد که به کاربران اجازه می دهد به لیست سرور های قدرتمند این نرم افزار دسترسی داشته باشند. برخی از این سرور ها در پرمیوم برای گیم پلی و برخی دیگر نیز برای سایر برنامه ها طراحی و ایجاد شده اند.

بررسی سرعت بخش رایگان

بخش رایگان این وی پی ان دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی می باشد. کاربران براحتی می توانند فعالیت روزانه خود را با استفاده از آن به پایان برسانند.

لینک دانلود فیلتر شکن مالزی وی پی ان

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

20 دقیقه ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

22 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

22 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago