برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع مار سیاه

نصب و استفاده از سرور های قوی فیلتر شکن سریع مار سیاه

فیلتر شکن مار سیاه یکی از وی پی ان های قدرتمند در گوگل پلی می باشد که برای کاربرانی که قصد عبور از فیلترینگ های موجود را دارند طراحی شده است. این برنامه با ارائه سرور های قردتمند خود بصورت رایگان به کاربران خود را در دل افرادی که از آن استفاده می کنند جای کرده است. عدم نیاز به دادن دسترسی های مجاز در این فیلتر شکن بر محبوبیت آن نیزد کاربران افزوده است. همچنین باید اضافه کنم شیوه اتصالی آسان در این فیلتر شکن هر فردی را قادر به استفاده از آن می سازد.

این فیلتر شکن در گوگل پلی بالای 10 هزار نصب را داشته است علاوه بر نصب بالای آن با دریافت نمره 4.2 نشان داده است که عملکرد آن برای بیشتر افرادی که از آن استفاده می کنند مفید بوده است. از ویژگی های قابل رویت در این فیلتر شکن می توان به سادگی درون نرم افزاری آن اشاره کرد که بیشتر از هر ویژگی دیگری در این وی پی ان نمایان می باشد. همچنین شیوه اتصالی آسان به سرور ها به دلیل بولد بودن دکمه های اتصالی بسیار به چشم می خورد.

بدون نیاز به ایجاد رمز درون برنامه

این فیلتر شکن برخلاف بسیاری از وی پی ان های رایگان که از کاربران در ازای استفاده ثبت حساب کاربری می خواهند لازم به هیچ یک از این اقدامات نمی باشد. همچنین برای ورود به آن نیاز به نوشتن و یا ایجاد هیچ رمزی نمی باشد. که این خود می تواند برای بسیاری از کاربران بسیار جالب و جذاب باشد. زیرا ابزاری بدون نیاز به ثبت نام و همچنین بدون درخواست هیچ هزینه ای با این همه خدمات خوب خود می تواند یک نرم افزار فوق العاده باشد. اتصال به سرور های این فیلتر شکن دارای تایم بسیار کمی می باشد .

استفاده از اینستاگرام و تلگرام با فیلتر شکن مار سیاه

یکی از نکات مهم درباره این فیلتر شکن عملکرد قدرتمند آن برای استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. کاربران براحتی بعد از نصب این فیلتر شکن می توانند از شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام براحتی استفاده کنند. این ویژگی می تواند کاربران را از سایر برنامه های موجود در گوگل پلی بی نیاز کند. کاربران براحتی می توانند با استفاده از این وی پی ان با سرعت بسیار بالایی در اکسپلور اینستاگرام گشت و گذار کنند. لازم به ذکر است کارایی این وی پی ان تنها به استفاده از ان در شبکه های اجتماعی محدود نمی شود. زیرا کاربران می توانند هر وب سایتی را بوسیله آن باز کنند. همچنین با رمزنگرای قوی امنیتی کامل را برای کاربران به ارمغان می آورد.

ارزیابی و سنجش سرعت دانلود و آپلود

این فیلتر شکن می تواند برای کاربرانی که از اپراتور های ایرانسل و همراه اول استفاده می کنند بسیار مفید واقع شود. البته می تواند برای سایر اپراتور ها نیز عملکرد بسیار قوی را از خود نشان دهد. پس دارای عملکرد و سرعت بالایی برای تمامی کاربران ایرانی در هر نقطه ای می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن مار سیاه

VPN

View Comments

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

9 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

9 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

16 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

16 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

16 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

17 ساعت ago