دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع مار سیاه

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع مار سیاه

نصب و استفاده از سرور های قوی فیلتر شکن سریع مار سیاه

فیلتر شکن مار سیاه یکی از وی پی ان های قدرتمند در گوگل پلی می باشد که برای کاربرانی که قصد عبور از فیلترینگ های موجود را دارند طراحی شده است. این برنامه با ارائه سرور های قردتمند خود بصورت رایگان به کاربران خود را در دل افرادی که از آن استفاده می کنند جای کرده است. عدم نیاز به دادن دسترسی های مجاز در این فیلتر شکن بر محبوبیت آن نیزد کاربران افزوده است. همچنین باید اضافه کنم شیوه اتصالی آسان در این فیلتر شکن هر فردی را قادر به استفاده از آن می سازد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع مار سیاه

این فیلتر شکن در گوگل پلی بالای 10 هزار نصب را داشته است علاوه بر نصب بالای آن با دریافت نمره 4.2 نشان داده است که عملکرد آن برای بیشتر افرادی که از آن استفاده می کنند مفید بوده است. از ویژگی های قابل رویت در این فیلتر شکن می توان به سادگی درون نرم افزاری آن اشاره کرد که بیشتر از هر ویژگی دیگری در این وی پی ان نمایان می باشد. همچنین شیوه اتصالی آسان به سرور ها به دلیل بولد بودن دکمه های اتصالی بسیار به چشم می خورد.

بدون نیاز به ایجاد رمز درون برنامه

این فیلتر شکن برخلاف بسیاری از وی پی ان های رایگان که از کاربران در ازای استفاده ثبت حساب کاربری می خواهند لازم به هیچ یک از این اقدامات نمی باشد. همچنین برای ورود به آن نیاز به نوشتن و یا ایجاد هیچ رمزی نمی باشد. که این خود می تواند برای بسیاری از کاربران بسیار جالب و جذاب باشد. زیرا ابزاری بدون نیاز به ثبت نام و همچنین بدون درخواست هیچ هزینه ای با این همه خدمات خوب خود می تواند یک نرم افزار فوق العاده باشد. اتصال به سرور های این فیلتر شکن دارای تایم بسیار کمی می باشد .

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع مار سیاه

استفاده از اینستاگرام و تلگرام با فیلتر شکن مار سیاه

یکی از نکات مهم درباره این فیلتر شکن عملکرد قدرتمند آن برای استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. کاربران براحتی بعد از نصب این فیلتر شکن می توانند از شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام براحتی استفاده کنند. این ویژگی می تواند کاربران را از سایر برنامه های موجود در گوگل پلی بی نیاز کند. کاربران براحتی می توانند با استفاده از این وی پی ان با سرعت بسیار بالایی در اکسپلور اینستاگرام گشت و گذار کنند. لازم به ذکر است کارایی این وی پی ان تنها به استفاده از ان در شبکه های اجتماعی محدود نمی شود. زیرا کاربران می توانند هر وب سایتی را بوسیله آن باز کنند. همچنین با رمزنگرای قوی امنیتی کامل را برای کاربران به ارمغان می آورد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع مار سیاه

ارزیابی و سنجش سرعت دانلود و آپلود

این فیلتر شکن می تواند برای کاربرانی که از اپراتور های ایرانسل و همراه اول استفاده می کنند بسیار مفید واقع شود. البته می تواند برای سایر اپراتور ها نیز عملکرد بسیار قوی را از خود نشان دهد. پس دارای عملکرد و سرعت بالایی برای تمامی کاربران ایرانی در هر نقطه ای می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن مار سیاه

دیدگاه‌ها

6 پاسخ به “دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع مار سیاه”

  1. Reza نیم‌رخ
    Reza

    Reza. Orginal

  2. ali maghami نیم‌رخ
    ali maghami

    دیده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *