دانلود فیلتر شکن مار مناسب برای ایرانسل و همراه اول

دانلود فیلتر شکن مار مناسب برای ایرانسل و همراه اول

فیلتر شکن مار مناسب برای ایرانسل و همراه اول

فیلتر شکن مار، یک برنامه پیشرفته و قدرتمند برای دسترسی آزاد به اینترنت در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول می باشد. با فعال کردن این فیلتر شکن، کاربران قادر خواهند بود به آسانی به سایت‌ها و خدمات متنوعی دسترسی یابند که تاکنون به دلیل محدودیت‌ها و فیلترهای اعمال شده قادر به دسترسی به آنها نبوده‌اند.

با استفاده از فیلتر شکن مار، کاربران می توانند به راحتی به منابع اطلاعاتی، شبکه های اجتماعی، بلاگ‌ها و وبسایت‌های خبری دسترسی داشته باشند، بدون آنکه نگران ردیابی و محدودیت‌های اینترنتی باشند.

دانلود فیلتر شکن مار مناسب برای ایرانسل و همراه اول

عملکرد اتصال فیلتر شکن مار در وای فای

این فیلتر شکن بوسیله وای فای با سرعت زیادی تنها پس از نمایش آگهی تبلیغاتی متصل میشود. اما متاسفانه اتصال ناپایداری دارد و تنها پس از چند دقیقه خاموش شده و ارتباط قطع میشود. از این رو میتوان گفت انتخاب مناسبی برای وای فای نیست.

رابط کاربری ساده و اتصال خودکار تنها با یک کلیک

یکی از ویژگی های به ظاهر مثبت این فیلتر شکن رابط کاربری بسیار ساده آن است که خود ممکن است باعث ایجاد یکسری مشکلات برای کاربران شود. مشکلاتی از قبیل عدم دسترسی به انتخاب دلخواه سرور ها و همواره این سوال در ذهن کاربر باقی می ماند که به کدام کشور و سرور متصل است. از این رو میتواند یکی از راه های بهینه سازی این فیلتر شکن نمایش سرور ها و ایجاد گزینه انتخاب دستی سرور است.

دانلود فیلتر شکن مار مناسب برای ایرانسل و همراه اول

فیلتر شکن مار برنامه ای جدید اما محبوب در گوگل پلی

این فیلتر شکن توانسته در مدت بسیار کمی 5 هزار نصب در گوگل پلی داشته باشد. همچنین دارای حجم کمی معادل تقریبا 22 مگابایت است. امتیاز دریافتی این فیلتر شکن 4 از 5 بوده است

حاوی آگهی های درون برنامه

مثل اکثر فیلتر شکن ها این برنامه دارای یکسری آگههی های درون برنامه می باشد. آگههی ها معمولا بعد از اتصال و بعد از خاموش کردن اتصال فیلتر شکن نمایش داده میشوند. آگهی های این نرم افزار به گونه ای نیستند که کاربران را اذیت کنند و نمایش آن ها مدت زمان کمی را از کاربران میگیرد.

تست سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن مار بصورت فیلم

پیشنهاد تیم irapk به شما دوست عزیز این است که قبل از نصب برنامه حتما فیلم زیر را تا آخر مشاهده کنید تا تصمیم درستی درخصوص نصب آن بگیرید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت این فیلتر شکن در آپلود بسیار ضعیف و ناکارآمد است. منتهی سرعت آن در دانلود برای بسیاری از کاربران میتواند قابل قبول باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *